Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید برای دریافت پول اشرف حکیمی، اینتر را تحت فشار نگذاشته است

امروز صبح نشریه کوریره دلو اسپورت ادعای بزرگی مطرح کرد؛ این روزنامه ایتالیایی مدعی شد رئال مادرید برای دریافت قسط اول پول اشرف حکیمی از اینتر، این باشگاه را تحت فشار قرار داده و به آن ها اولتیماتوم داده که یا پول بدهید و یا اشرف را برگردانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | وب سایت رئال مادرید در واکنش به ادعای بزرگ کوریره دلو اسپورت یک بیانیه منتشر کرده است:

در ارتباط با اطلاعات منتشر شده در روزنامه کوریره دلو اسپورت درباره وجود تنش میان رئال مادرید و اینتر، باشگاه رئال مادرید اعلام می کند این اطلاعات کاملا کذب هستند. رئال مادرید برخلاف چیزی که در این نشریه ذکر شده، هرگز از باشگاه اینتر تضمین نخواسته است. مراحل انتقال اشرف حکیمی به اینتر طبق روابط قراردادی معمول و عادی میان باشگاه های فوتبال انجام شده است و رئال مادرید با باشگاه اینتر همیشه رابطه ای عالی داشته و آن را حفظ می کند چرا که اینتر یک باشگاه با تاریخی غنی و دوست رئال مادرید است. 

همچنین بخوانید: احتمال بازگشت اشرف حکیمی به رئال مادرید / شایعه روز

اخبار داغ 

آخرین حرف های چترباز فقید قبل از پرش مرگ؛ با اصرار خودم، می خواهم بپرم احسان حسینی | اولین حضور در ترکیب اصلی در لیگ برتر لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس کریستیانو رونالدو و رد پیشنهاد وزارت گردشگری عربستان یورگن کلوپ: اگر چیزی که می خواهم را به دست نیاورم، مثل یک بچه 5 ساله گریه نمی کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوریره دلو اسپورت رئال مادرید اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب در آلیانز آرنا به مصاف هم می روند. صفحه رسمی بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی از تقابل های تاریخی این دو تیم، به استقبال بازی حساس امشب رفته است.

دانلود (73.1MB)

دیگر خبرها

  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)