Web Analytics Made Easy - Statcounter

رگیلون به رئال مادرید برمی گردد؟

مدیران رئال مادرید می دانند که در تابستان 2021 باید نقاط ضعف ترکیبشان را رفع کنند و یکی از این پست ها که نیاز به تقویت دارد، پست دفاع چپ است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، با وجود این که مارسلو تا پایان سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد اما به نظر می رسد که در پایان همین فصل، سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرلاند مندی، دیگر گزینه کهکشانی ها در این پست است که تا پایان فصل زمان دارد تا مسئولان این تیم را متقاعد کند. مندی در تابستان 2019 با درخواست زیدان به رئال مادرید پیوست و جای مارسلو در ترکیب ثابت این تیم را گرفت اما هنوز موفق عمل نکرده است.

سرخیو رگیلون یکی از گزینه های رئال مادرید برای این پست است. او با قرارداد دائمی به تاتنهام پیوست اما رئال مادرید در قراردادش بندی برای باز خرید او قرار داده است. آن ها می توانند با 45 میلیون یورو (10 میلیون بیشتر از قراردادش با تاتنهام) رگیلون را به خدمت بگیرند. هنوز خبری برای فعال کردن این بند در قرارداد رگیلون نیست اما بسیار به این عامل بستگی دارد که سرمربی رئال مادرید در فصل اینده چه کسی باشد.

در آکادمی رئال مادرید هم گزینه هایی وجود دارد. یکی از این گزینه ها فران گارسیا است که به صورت قرضی در رایو وایکانو بازی می کند که عملکرد خوبی هم داشته است. گزینه دیگر هم میگل گوتیرز که یکی از جواهرهای آکادمی رئال مادرید است؛ او در تمام رده سنی های پایه برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده است. در حال حاضر او در رئال مادرید کاستیا بازی می کند و گزینه مناسبی برای رئال مادرید در فصل آینده است. 

اخبار داغ 

آخرین حرف های چترباز فقید قبل از پرش مرگ؛ با اصرار خودم، می خواهم بپرم احسان حسینی | اولین حضور در ترکیب اصلی در لیگ برتر لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس کریستیانو رونالدو و رد پیشنهاد وزارت گردشگری عربستان یورگن کلوپ: اگر چیزی که می خواهم را به دست نیاورم، مثل یک بچه 5 ساله گریه نمی کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲