Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون هندبال گفت: طی سال‌های اخیر یک نسل از مربیان بسیار خوب هندبالی که فعال بودند را از دست دادیم و جایگزینی برای آن‌ها نیامد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال برای بازدید از مسابقات جوانان و دسته جات کشور راهی قم شد. در این سفر که حسن پور و عزتی، نایب رییس و دبیرکل فدراسیون هم حضور داشتند، مسئولان فدراسیون ابتدا در خانه برادران شهید و جانباز کارکوب زاده حضور یافتند و سپس به دیدار آیت الله بهشتی پور رفتند و پس از آن با حضور در سالن مسابقات به تماشای بازی‌های جوانان هندبال کشورمان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از تماشای مسابقات، رییس فدراسیون هندبال در جلسه‌ای با حضور مسئولین ۲۱ تیم شرکت کننده و کادر اجرایی این رقابت‌ها بابت تلاش برای حضور در این مسابقات در شرایط سخت کرونایی که نشان از اهمیت و ارج نهادن به پویایی هندبال است، قدردانی کرد و اظهار داشت: براساس گزارش‌هایی که داشتیم، نگران وضعیت رده سنی جوانان بودیم و لازم دانستم که از نزدیک در جریان شرایط موجود قرار بگیرم. چند بازی که مشاهده کردم، توقع ام از لحاظ سطح فنی را برآورده نکرد و توقع داشتم سطح این رقابت‌ها بالاتر باشد.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه کنیم که این جوانان، نونهالان سال‌های قبل هستند و ما باید از سال‌های قبل به فکر می‌بودیم و برای ارتقای سطح بازی آن‌ها برنامه ریزی می‌کردیم، اما متاسفانه بی ثباتی مدیریتی و اینکه پیامد این مساله عدم اجرای کامل برنامه‌های فدراسیون بوده به هندبال ما آسیب رساند. البته نباید از نقش دو مقوله مهم آموزش و استعدادیابی صحیح و اصولی و از همه مهمتر همراهی آموزش و پرورش در این مقوله غافل شویم. چرا که ما طی سال‌های اخیر یک نسل از مربیان بسیار خوب هندبالی که فعال بودند را از دست دادیم و جایگزینی برای آن‌ها نیامد.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به تفاهم نامه با آموزش و پرورش افزود: این تفاهم نامه مسیر ما را هموار خواهد کرد. مشروط به اینکه همه به دنبال پیاده و عملیاتی کردن آن باشیم و در این راه شما باید دنبال اجرایی کردن آن در استان‌های خود باشید و کمیته‌های استعدادیابی و دانش آموزی فدراسیون هم باید این امر را مجدانه پیگیری کنند.

پاکدل گفت: بالا نبودن سطح کیفی این بازی‌ها نشان می‌دهد که باید در پشتوانه سازی جدی‌تر عمل کنیم. ضمن اینکه نباید این نسل را رها کنیم، باید دنبال بهبود سطح کیفی آن‌ها باشیم. همچنین باید در سایر رده‌های پایه با جدیت و برنامه ریزی دقیق‌تر پیش برویم.

رییس فدراسیون هندبال با تشکر از زحمات مربیان و مسئولین تیم‌ها افزود: آینده هندبال کشور بدست شما رقم خواهد خورد و از همه شما عزیزان به عنوان بازوان پرتوان فدراسیون می‌خواهم که روز به روز به دانش خود اضافه کنید و در مسیر سازندگی هندبال به ما کمک کنید. در بحث آموزش و نیاز‌های شما هم هر درخواستی داشتید، من و فدراسیون اجابت خواهیم کرد.

وی افزود: همه باید از تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان کشورمان حمایت کنیم تا ان شاءلله بزودی در تمامی رده‌های پایه پیشرفت و توسعه خوبی داشته باشیم و بتوانیم برای سال‌های آینده تیم ملی هندبال بزرگسالان خوبی را تربیت و آماده کنیم تا در میادین بین المللی به خوبی برای نام و پرچم ایران افتخارآفرینی کنند.

در پایان این جلسه از سوی فدراسیون هندبال به تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات حدود ۲۰۰ توپ هندبال اهدا شد.

 

بیشتر بخوانید: باباصفری: از چند تیم مطرح اروپایی پیشنهاد دارم/ باید با وسواس تیم آینده‌ام را انتخاب کنم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سعید هدایتی در مراسم تجلیل از مدال آوران رشته ورزش بولینگ و بیلیارد استان لرستان با حضور دکتر وحید والی‌زاده مرادی مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان گفت : قهرمانان این ورزش در سال گذشته در دو رشته اسنوکر و ایتبال در رده‌ های مختلف سنی زیر 17سال تا 21 سال و بزرگسالان مقام های اول تا سوم کشوری را کسب کرده اند.

سعید هدایتی که از مجریان توانمند و خاص کشور نیز می‌باشد و تجربیات زیادی از عرصه رسانه و عرصه اجتماعی برای توسعه ورزش بهمراه دارد افزود: در تلاش هستیم که زیرساختهای مناسب را برای همه ورزشکاران و قهرمانان مهیا نموده تا در آینده بیلیارد استان بیشتر از گذشته در سطح ملی موفق عمل نموده و عناوین درخشانی توسط قهرمانان لرستانی کسب گردد.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان ادامه داد : ‌با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اعزام بازیکنان و مربیان به مسابقات مختلف مهم و ملی خوشبختانه نگاه فدراسیون به لرستان تغییر یافته و عم‌اکنون نگاه ویژه ای به استان دارند که توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در سال گذشته را بدنبال داشته که در قیاس به ادوار گذشته کاملا بی سابقه است ‌

همچنین در ابن مراسم وحید والی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان از رشد ۲۵۰ درصدی این ورزش در لرستان خبر داد و گفت : بولینگ و بیلیارد یکی از هیئت های برتر ورزش استان هستند که حاصل تلاش و کوشش رییس هیات و هیات‌های شهرستانی می‌باشد ‌.

وی افزود : از طرف فدارسیون مربوطه هم اعلام شده که لرستان جز پنج هیت کشور است که در این راستا نیز اداره کل ورزش و جوانان نیز حمایت‌های لازم را از این هیات‌های موفق بعمل خواهد آورد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح یادبود و هدایا از قهرمانان این رشته ورزشی تجلیل بعمل آمد و به رسم تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از هیات بولینگ و بیلیارد استان لوح یادبودی به وحید والی‌زاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از سوی رییس هیات اهدا گردید .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903090

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین