Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@18:07:10 GMT

استقلالی‌ها نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۴۱۶۵

استقلالی‌ها نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی اتفاقاتی که در طول فصل گذشته لیگ برتر آزاد در تیم جدیدالورود استقلال رخ داد، این باشگاه جرایم سنگینی را برای کشتی گیرانش در نظر گرفت.

طبق نامه‌ای که باشگاه استقلال به فدراسیون کشتی ارسال کرده، نادر حاج آقانیا، عباس فروتن، محمدرضا سرگو و سجاد غلامی به دلیل آنچه عدم رعایت اصول حرفه‌ای گری و سرپیچی از نظر کادرفنی اعلام شده هر کدام ۳۵ درصد، امیرمحمد یزدانی به دلیل عدم حضور در مرحله پایانی لیگ و عدم انجام تست کرونا در باشگاه ۳۵ درصد و یونس امامی به دلیل عدم حضور در اردو و عدم پاسخ به تماس‌های کادرفنی و مصاحبه علیه کادرفنی و تنها گرفتن یک کشتی برای این تیم رقم ۶۵ درصد جریمه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بهروز یاری نیز به دلیل عدم حضور در تمرین و مسابقه و تنها حضور در دو جلسه تمرین و عدم پاسخگویی به کادرفنی و اختلال در نظم اردوی اول، تنبیه بدنی و زبانی کشتی گیران، ۷۰ درصد جریمه شده است.

محمد طلایی قهرمان و مربی باسابقه کشتی هم از جرایم استقلالی‌ها در امان نمانده و او نیز به دلیل عدم هماهنگی با کادرفنی ۳۵ درصد جریمه شده است.

علی موجرلو نیز به دلیل کشتی‌های ضعیف و باخت‌های پی در پی با ۳۵ درصد جریمه مواجه شد.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1479134

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کشتی آزاد باشگاه استقلال دلیل عدم درصد جریمه ۳۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد