Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش بازتاب خبر , خدامراد صالحی افزود: بنده به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم، یک چنین مجموعه بزرگ صنعتی در استان اصفهان و در مجاورت شهرستان لنجان وجود دارد که در سطح ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن دارد و محصولات متنوع و با کیفیت را تولید می کند.

وی گفت: بنده به جهت مسئولیتی که به عهده دارم و نیز به عنوان یک شهروند به وجود این مرکز صنعتی افتخار می کنم و به مسئولین و کارکنان این مجموعه خداقوت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار لنجان در ادامه به تحریم اخیر شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: با توجه به جایگاه و نقش فولاد مبارکه در توسعه اقتصادی کشور طبیعی است که مورد هجمه دشمنان و در لیست تحریمها قرار گیرد و اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد.

صالحی خاطر نشان کرد: با توجه به کدورتها و دشمنی هایی که در بیرون از مرزها با نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد بدیهی است که هر کسی که برای این آب و خاک منشا خدمت و اثر باشد مورد هجمه قرار بگیرد و طبیعتا هر روزی یک بحثی را ایجاد بکنند و بخصوص الان در رابطه با تحریمها نام شرکت فولاد مبارکه و مدیر عامل آن هم در لیست تحریم باشد.

وی تصریح کرد: فعالیت فولاد مبارکه با مدیریت، کارکنان و کارشناسانش سنجیده میشود. زمانی فولاد مبارکه صنعتی بود که با حضور کارشناسان خارجی اداره می شد ولی امروز به حول و قوه الهی و با تکیه بر دانش بومی بوسیله مدیران و متخصصان ایرانی اداره می شود که مایه عزت و سربلندی است.

فرماندار لنجان در پایان تصریح کرد: طبیعتا ماحصل عملکرد مدیریت، هیئت مدیره و کارکنان فولاد مبارکه باعث عدم خشنودی دشمنان و در نتیجه سنگ اندازی از سوی آنان میشود و حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت، کینه توزی بدخواهان داخلی و خارجی را همراه دارد

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست

سعید تابش‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه پایانی کمیته فنی فدراسیون مشخص شدند، اظهار کرد: جلسه‌ای ۵ ساعته برگزار کردیم و دستور جلسه بررسی گزینه‌هایی بود که فدراسیون به کمیته فنی ارائه کرده بود. ۵ گزینه خارجی و ۴ گزینه داخلی مطرح شده بودند، قرار بر این شد تا بررسی دقیقی صورت بگیرد و دید از میان گزینه‌های خارجی کدامیک به سیاست‌های فدراسیون نزدیک هستند. روی گزینه‌های داخلی هم آنهایی که در خط مشی فدراسیون و برنامه‌های آن قرار دارند.

صحبت‌های ابتدایی را با گزینه‌های خارجی انجام دادیم

وی ادامه داد: از میان سرمربیان خارجی از بین ۵ گزینه به ۲ گزینه و از میان گزینه‌های داخلی نیز ۲ گزینه را انتخاب کردیم. هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال که قراردادشان به پایان رسیده بود یکی از گزینه‌ها بودند که در انتخاب گزینه‌هایی نهایی رأی نیاورد. «مارکو راموندینو» مربی ۴۳ ساله ایتالیایی و «رادوان تریفانوویچ» مربی ۵۴ ساله اسلوونیایی گزینه‌های خارجی فدراسیون هستند. از قبل با این دو مربی صحبت‌های ابتدایی انجام شده و تمایل خود را برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران اعلام کردند. از اینجا به بعد صحبت‌ها با آنها روند جدی‌تری به خود می‌گیرد. قطعاً هر دو طرف شرایط و خواسته‌هایی دارند که در مذاکرات مطرح خواهند کرد.  

روی مارکو نظر مثبت و تأکید داریم 

تابش‌نیا خاطرنشان کرد: مارکو راموندینو بیشتر در رده‌های پایه سرمربیگری کرده و به صورت تخصصی روی ارتقای فنی بازیکنان نوجوان و جوان فعالیت داشته، در حال حاضر هم سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال ایتالیاست. خیلی هم موفق عمل کرده و یکی از دلایلی که روی مارکو نظر مثبت و تأکید داریم این است که تیم ملی بسکتبال در آستانه پوست اندازی است و نیاز به تغییر نسل حس می‌شود. هدف درازمدتی داریم که با بازیکنان جوان باید به آن برسیم و اتفاق نظر روی او ایجاد شد که می‌تواند منجر به انتخاب وی شود. رادوان تریفانوویچ در حال حاضر کمک مربی تیم ملی اسلوونی است. در رزومه او سرمربیگری تیم ملی اسلوونی، تیم‌های ملی پایه و باشگاهی اسلوونی و همچنین رقابت‌های یورولیگ دیده می‌شود. قرار بر این است که اگر توافقی صورت گرفت با یک از این دو گزینه خارجی باشد.

اولویت بندی میان مربیان داخلی و خارجی نیست

سخنگوی کمیته فنی افزود: دو گزینه ایرانی هم با توجه به اینکه در مرحله حساسی هستیم و می‌تواند بر روند لیگ برتر تأثیر منفی داشته باشد، نام آنها مطرح نمی‌شود. اعلام نام آنها لیگ را به چالش می‌کشد و قرار بر این است بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر با آنها مذاکره انجام می‌شود. در همین راستا مذاکره با مربیان خارجی هم ادامه دارد و فدراسیون بسکتبال از میان آنها گزینه نهایی را انتخاب می‌کند. هیچ اولویت بندی میان مربیان داخلی و خارجی نیست بلکه فدراسیون بسکتبال با سرمربی موردنظر اهداف خود به توافق می‌رسد و گزینه‌ای که بتواند تیم ملی را به نتایج و موفقیت‌هایی برساند که رضایت هواداران را به همراه دارد.

احتمال اینکه شاهین طبع گزینه نهایی باشد خیلی قوی است

وی در مورد اینکه یکی از ۲ گزینه داخلی مهران شاهین طبع است و به دلیل تجربیات ارزنده‌ای که در عرصه مربیگری دارد احتمال آنکه گزینه نهایی شود و یک بار دیگر سرمربی تیم ملی بسکتبال نام بگیرد؛ تصریح کرد: احتمال اینکه شاهین طبع گزینه نهایی باشد خیلی قوی است و اینکه گزینه‌هایی که از آنها نام برده می‌شود برای جامعه بسکتبال ایجاد سوال کند ولی برای صحبت با گزینه‌های داخلی مانند مهران شاهین طبع و چند گزینه دیگر، متأسفانه یا خوشبختانه نداریم. منتهی مراتب اینکه بگوییم صرفاً شاهین طبع گزینه سرمربیگری است، نه چنین نیست. در کل با صحبت‌هایی که با فدراسیون کردیم برای جلوگیری از ایجاد چالش در لیگ برتر بسکتبال پس از اتمام مسابقات، دو گزینه داخلی اعلام می‌شوند. نمی‌خواهیم مردم به گمانه‌زنی بیفتند و در نهایت فردی شود که گزینه نیست.

فدراسیون یکی از ۴ گزینه را انتخاب می‌کند

تابش‌نیا در مورد اینکه اولویت کمیته فنی و فدراسیون بسکتبال سرمربی داخلی است یا خارجی، عنوان کرد: اولویت کمیته فنی بر این است که چه نتیجه‌ای و با چه کسی این نتیجه را بگیریم. برای همین دو گزینه خارجی عنوان شدند تا فرصت انتخاب سرمربی خارجی را از دست بدهیم. ممکن است در شرایطی قرار بگیریم و به این نتیجه برسیم که با سرمربی خارجی کار کنیم. ۴ گزینه‌ای که به فدراسیون ابلاغ کردیم، می‌توانند در خط مشی فدراسیون باشند و دلیل آن این است که با هر کدام از آنها توافق حاصل شود این توانایی را دارد که خواسته‌های فدراسیون را در تیم ملی اجرایی کند. احتمال صددرصد را نمی‌توانیم بگذاریم که سرمربی تیم ملی از میان این ۴ نفر انتخاب می‌شود، اما اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد فدراسیون یکی از آنها را انتخاب می‌کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است