Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به فدراسیون کشتی اعلام کردیم قصد حضور در تورنمنت های اوکراین و ایتالیا را داریم.

به گزارش ایسنا، غلامرضا محمدی درباره آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: از ساعت ۱۱ تا ۱۳ تست کرونای بچه ها انجام شد و بالغ بر ۹۰ نفر تست دادند. منتظر جواب تست هستیم تا به صورت رسمی تمرینات از فردا (یکشنبه) در خانه کشتی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد دعوت از چند کشتی گیر دیگر به اردوی سوم مثل احمد بذری و ارشک محبی تاکید کرد: مطمئنا یک جاهایی ما باید به کشتی‌گیرانمان تلنگر بزنیم، هم به کشتی گیران جوان و هم باتجربه که حضور در اردوی تیم ملی برای آن ها یکنواخت نشود. دوست داریم کشتی گیران در اردوها روند رو به رشدی داشته باشند و کادرفنی هم این به این احساس برسد.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در جام دانکلوف شرکت خواهد کرد یا نه، اظهار کرد: دعوت نامه از کشورهای مختلف برای ما ارسال می شود ولی این یک واقعیت هست که ما نمی توانیم در همه تورنمنت ها حضور داشته باشیم. حضور ما باید هدفمند و طبق زمان مشخص باشد. تورنمنت اوکراین و جام رنکینگ دار ایتالیا که یکی اوایل اسفند و دیگری اواسط اسفند ماه برگزار می شود را به فدراسیون پیشنهاد دادیم. ما باید اردوهای مان را شروع می کردیم و حداقل نیاز به ۴ اردو بود که بچه ها به لحاظ شرایط روحی و جسمی به وضعیت نسبی برسند تا تمرین پرفشار را در دستور کار قرار دهیم. ما شرایط خودمان را می سنجیم و در تورنمنت هایی که می تواند برایمان مفید باشد، شرکت می کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که همراه دبیر به لرستان رفته بود، در خاتمه گفت: قطعا حضور دبیر به صورت میدانی در استان ها اثرات مثبتی را خواهد داشت و این در سراسر کشور اتفاق می افتد و لرستان هم از این قاعده مستثنی نیست. در این سفر من هم کنارش بودم و ما میزبان دبیر بودیم. هرچند دبیر خودش متولی ورزش اول کشور است. حضور او اثرات خوب برای کشتی لرستان در آینده خواهد داشت و شور و هیجان در کشتی استان ایجاد کرد. اگر دبیر، من و همه کسانی که کشتی را دوست دارند، مطالبه ای دارند این مطالبه شخصی نیست و فقط برای کشتی است و انتظار می رود همه مسئولان به کشتی ورزش پرافتخارمان کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غلامرضا محمدي تورنمنت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد

به گزارش "ورزش سه"، کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

دیگر خبرها

  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان