Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: به همت بسیج سازندگی این استان مشکل آب روستای حجاج از روستاهای تابعه خارتوران در شهرستان شاهرود به طول کامل برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کار بهسازی قنات روستای حجاج از روستاهای تابعه خارتوران در شهرستان شاهرود در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تا پیش از این آب‌رسانی به این روستا به‌وسیله تانکر و خودروهای سنگین انجام شده است و برای حل مشکل آب این روستا بر این شدیم تا این مشکل برای همیشه و به‌طور کامل رفع شود و مردم این روستا بتوانند به‌راحتی از آب آشامیدنی استفاده کنند.

1280 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان مرکزی توزیع شدرئیس بسیج سازندگی: اجرای موفق عملیات اقتصادی در گروی رفع موانع تولید استبسیج سازندگی در روستاها و مناطق محروم اردبیل مسجد می‌سازد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان ادامه داد: برای رفع این مشکل اقدام به نو کنی و بهسازی قنات روستایی حجج به همت بسیجیان بسیج سازندگی استان سمنان کردیم و این کار در حال انجام است.

کاشفی خاطرنشان کرد: خاک‌برداری مسیر قنات، لوله‌گذاری، لایروبی و بهسازی حوضه در 2 مرحله و به طول یک هزار و 600 متر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه بسیج سازندگی استان سمنان با شرکت آب و فاضلاب استان سمنان مشارکت دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خدمت به محرومان و رفع محرومیت را از اولویت‌ها و رسالت‌های اصلی و مهم بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: تأسی از سیره نبوی و اندیشه‌های ناب امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در راه خدمات‌رسانی به محرومان در پیشانی فعالیت‌های بسیج سازندگی قرار داشته و دارد.

کاشفی رفع محرومیت‌ها به‌ویژه در مناطق محروم و دورافتاده و کم برخوردار روستایی را منجر به توسعه همه‌جانبه استان سمنان دانست و گفت: در این مسیر از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه سردار فدوی و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی مهمانان و سخنرانان اصلی این مراسم هستند.

محل برگزاری این همایش بزرگ جنب اداره کل گمرک استان سمنان محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سمنان اعلام شده است.

بسیج سازندگی استان سمنان برگزار کننده این مراسم خواهد بود.

موضوع تولید و جهش تولید و تحقق شعار سال، نقش آفرینی بسیجیان در این زمینه، رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی استاندارد و… در زمره محورهای این همایش اعلام شده است.

کد خبر 6096835

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان