Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@20:04:59 GMT

حضور اسکوچیچ و دستیاران در استادیوم آزادی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۴۵۲۲

حضور اسکوچیچ و دستیاران در استادیوم آزادی

سرمربی تیم ملی با حضور در استادیوم آزادی تماشاگر دیدار دو تیم استقلال و سایپا است.

دراگان اسکوچیچ همانند هفته گذشته که با حضور در استادیوم آزادی تماشاگر دیدار پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان بود، اینبار هم با حضور در جایگاه ویژه دیدار استقلال مقابل شاگردان ابراهیم صادقی را تماشا می کند.

سرمربی تیم ملی که فرصت چندانی برای آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی و چالش بزرگی که برای صعود پیش رو دارد، نخواهد داشت، امیدوار است با تماشای دیدارهای باشگاهی و انتخاب بازیکنان مدنظر خود به هدف این تیم در مسیر باقیمانده دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراگان اسکوچیچ که بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی و جانشینی مارک ویلموتس، فرصتی برای انجام دیدارهای رسمی ملی پیش رو نداشته، در اواخر اسفندماه اردوی تیم ملی برای انجام دیدارهای باقیمانده انتخابی جام جهانی را دنبال خواهد کرد./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد

در شرایطی که ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های خانگی تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی به یک ابهام در لیگ دسته اول فوتبال تبدیل شده بود، سازمان لیگ محل برگزاری این دیدارها را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر مشخص کردن محل میزبانی‌های تیم آبی‌پوشان جنوب (استقلال آبی‌پوش ملاثانی) در سه هفته آتی مسابقات لیگ یک (تا پایان فصل) از سوی سازمان لیگ، محل برگزاری سه دیدار از هفته‌های سی‌ام، سی‌ودوم و سی‌وسوم مسابقات لیگ یک کشور به شرح ذیل اعلام می‌شود:

1- دیدار آبی‌پوشان جنوب - شاهین بندرعامری به‌جای تاریخ 19 اردیبهشت، در روز دوشنبه مورخ 20 اردیبهشت، ساعت 18:30، ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان

رجب‌زاده: 3 امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

2- دیدار آبی‌پوشان جنوب - خیبر خرم‌آباد از هفته سی‌ودوم، روز شنبه 5 خرداد، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی آبادان

3- دیدار آبی‌پوشان جنوب - مس شهربابک از هفته سی‌وسوم، روز پنجشنبه 10 خرداد، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!