Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه استان اصفهان با بیان اینکه انتخابات پیش رو نشانه امنیت ملی است، گفت: انتخابات پیش رو بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج)اصفهان بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه نطنز در جمع مسئولان در محل دانشگاه آزاد این شهر اظهار داشت: بسیج یکی از یادگارهای ماندگار امام (ره) است که در طول 42 سال انقلاب منشا خیرات و برکات و اقدامات بسیار مفید و ارزنده‌ای بوده که در تاریخ و مقاطع مختلف و به تناسب ماموریت‌ها و تهدیدات این اقدامات را گوشزد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدا ضمن اشاره به اقدامات بسیج در طول چند دهه اخیر به نهادهای مختلف گفت: این سازمان مردمی علاوه بر تلاش جهت تثبیت نظام، نقش موثری در مقابله با دشمن و برقراری امنیت پایدار در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، در کمک به سایر دستگاه‌های حاکمیتی اقدامات خوبی داشته ‌است.

سردار فدا به نقش تاثیرگزار سپاه اشاره کرد و ابراز داشت: سپاه نهادی انقلابی و برآمده از مردم است و همیشه در سختی‌ها مشکلات بعنوان پشتیبان و حامی عمل می‌کند؛ بسیج و سپاه ظرفیت نظام، انقلاب و تشکیلات جمهوری اسلامی برای مقابله با چالش‌ها و موانع پیش‌روی نظام و خدمت‌رسانی، کمک و مساعدت به مردم در همکاری با مسئولان و دستگاه‌های مختلف است.

تلاش نمایندگان برای اختصاص یارانه 120 هزار تومانی به اقشار محروم/ قانون اصلاح انتخابات در سال 1400 نهایی می‌شودبندهایی از طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری مغایر سیاست‌های کلی تشخیص داده شدمحسن رضایی ستاد انتخابات تشکیل نداده است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استام اصفهان با اشاره به شرایط کشور در ایام کرونا افزود: امروز شرایط ایجاب می‌کند سپاه و بسیج برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وارد میدان شوند؛ همه‌گیر شدن این بیماری در کشور و سایر کشورها درس‌ها و عبرت‌هایی داشت؛ حادثه و بلا همیشه اتفاق می‌افتد اما آن چیزی که در این بین مهم است صبر، استقامت و استعانت از درگاه حق‌تعالی است.

سردار فدا در ادامه به موضوعات روز دنیا پرداخت و گفت: علی رغم همه تهدیدات و محدودیت‌های استکبار جهانی، جبهه مقاومت روز به روز مقاوم‌تر و پایدارتر از گذشته در مقابل استکبار  ایستاده است و به قول ترامپ رییس جمهور شکست خورده آمریکا ما هفت هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کردیم بدون اینکه دستاوردی داشته باشیم که این نشان‌دهنده شکست مفتضحانه آمریکا و همپیمانانش بود.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده کشور، نشانه وجود امنیت ملی، استقلال، آزادی و اقتدار کشور است؛ انتخابات ظرفیت مهمی در جهت پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی است و امیدواریم با یاری خداوند، این انتخابات باعث خنثی‌شدن توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی شود.

به گزارش تسنیم؛ در این آیین از زحمات سه ساله سرهنگ حسین خدامیان تقدیر و سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نطنز معرفی شد.

انتهای پیام/804/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی