Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:02:14 GMT

آلگری؛ گزینه سرمربیگری چلسی و رم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۴۷۲۷

آلگری؛ گزینه سرمربیگری چلسی و رم

سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و میلان گزینه نشستن روی نیمکت سرمربیگری تیم‌های چلسی و رم است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که پس از کناره‌گیری از سمت سرمربیگری یوونتوس در تابستان سال 2019 دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است، حالا نامش به‌عنوان یکی از کاندیداهای اصلی سرمربیگری تیم‌های رم و چلسی در صورت اخراج پائولو فونسکا و فرانک لمپارد از این دو تیم مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، در صورتی که فرانک لمپارد از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شود، آلگری 53 ساله یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی این مربی انگلیسی است. لمپارد که با خریدهای جدیدش فصل را خوب شروع کرد، در ادامه  وارد بحران شد و در حال حاضر آبی‌پوشان با 29 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند. آلگری پیش از این از علاقه‌اش برای مربیگری در لیگ برتر سخن گفته بود.

مدیران باشگاه چلسی اما در صورت اخراج لمپارد، کار آسانی برای استخدام این مربی ایتالیایی ندارند، چرا که رقیبی به نام باشگاه رم دارند. بر اساس ادعای روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»، جایگاه فونسکا در حالی در خطر است که آلگری خود را آماده حضور روی نیمکت تیم رم می‌کند.

آلگری: دوست دارم مربیگری در لیگ برتر انگلیس را تجربه کنم

رم در سه بازی اخیر خود ابتدا در دیداری خانگی مقابل اینتر تن به تساوی 2-2 داد، سپس در دربی دلاکاپیتاله حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب لاتزیو شد و در نهایت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا با نتیجه 3 بر صفر مقابل اسپتزیا تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. گفته می‌شود در صورتی که جالوروسی در بازی خانگی عصر امروز خود در سری A مغلوب اسپتزیا شود، فونسکا از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد.

آلگری در مدت پنج سال حضور روی نیمکت یوونتوس، این تیم را به پنج عنوان قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند، این در حالی است که دو بار هم بانوی پیر را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان یوونتوس رم چلسی آلگری میلان یوونتوس رم چلسی آلگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برای میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دی‌بروینه گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و مثل همیشه توانست نمایشی بسیار درخشان را ارائه کند تا نقش مهمی را در پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و نزدیک شدن آنها به صدر جدول ایفا کرده باشد.

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«ما بازیکنان بزرگ بسیاری مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره را دیدیم. اما باید بگویم که از نظر من، دی‌بروینه از همه بهتر است. فکر می‌کنم اون کارهایی انجام می‌دهد که خارج از این دنیا است.

پاس‌هایی که او به راحتی متوجه ارسال آنها می‌شود چیزی نیست که افراد زیادی بتوانند انجامش دهند. هر بار که بازی او را تماشا می‌کنم مات و مبهوت می‌شوم. هر تیمی به الگوی بزرگ نیاز دارد و این برای فیل فودن عالی است که بتواند هر روز دی‌بروینه را ببیند. او می‌تواند از این بازیکن درس بگیرد و هیچ شکی وجود ندارد که به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود