Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ اعضای تیم استقلال در شرایطی برای مسابقه با سایپا وارد زمین آزادی شدند که یاد ۳ پیشکسوت مبتلا به کرونا را زنده نگه داشتند.

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی، مهرداد میناوند و علی انصاریان دو ستاره سابق تیم ملی طی روزهای گذشته به خاطر ابتلا به کرونا نگرانی هایی را بابت سلامتی‌شان نزد اهالی فوتبال ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین خاطر داریوش شجاعیان و محمد دانشگر دو ستاره استقلال با پیراهن هایی منقش به عکس مهاجرانی، میناوند و انصاریان به زمین رفتند تا به این یاد این عزیزان را زنده نگه دارند و برای سلامتی‌شان دعا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087904 برچسب‌ها داریوش شجاعیان محمد دانشگر استقلال تهران مهرداد میناوند علی انصاریان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: داریوش شجاعیان محمد دانشگر استقلال تهران مهرداد میناوند علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، فرشید سمیعی که بعد از برکناری علی خطیر از مدیریت باشگاه استقلال سرپرستی این باشگاه را بر عهده گرفته یکی از حاضران در تمرین امروز بود.

او در شرایطی به کمپ مرحوم حجازی رفت که هواداران پرشمار استقلال هم برای تماشای تمرین تیم خود روی سکوها مستقر شده بودند. با این حال هواداران واکنش خاصی به حضور سمیعی در کمپ و در راس مدیریت باشگاه نداشتند.

سمیعی بعد از ورود به کمپ با پیشکسوتان حاضر در محل تمرین گپ و گفت داشت و در نهایت در عکس یادگاری بازیکنان و کادر فنی با این پیشکسوتان حضور پیدا کرد.

فرشید سمیعی که یک روز از سرپرستی خود در باشگاه استقلال را گذرانده، حالا امیدوار است در هفته‌های پایانی بتواند زیر نظر مالک جدید باشگاه روزهای بهتری را در عرصه مدیریتی برای جواد نکونام و شاگردانش رقم بزند و در مسیر قهرمانی به آنها کمک کند.

دیگر خبرها

  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!