Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از بازی با بولونیا درباره لزوم باثبات تر شدن یوونتوس و بهبود وضعیت خط دفاعی صحبت کرد

در چارچوب هفته نوزدهم سری آ ایتالیا، تیم های یوونتوس و بولونیا از ساعت 15:00 عصر یکشنبه در استادیوم آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

طرفداری | به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با ثبات تر شویم؛ بی ثباتی امتیازاتی را از ما گرفت

پیروز شدن به شما کمک می کند بتوانید راحت تر در بازی های بعدی پیروز شوید. فتح سوپرکاپ ایتالیا انگیزه و اشتیاق زیادی برای ما به ارمغان آورد. فارغ از کمی خستگی، پیش از رسیدن به هدف بعدی مان یعنی پیروزی مقابل بولونیا، خوب تمرین کرده ایم. ما در این فصل کاملا باثبات نبوده ایم اما به کار روی یافتن ثبات، ادامه می دهیم چون بی ثباتی باعث شد امتیازاتی را از دست دهیم. فراز و نشیب ها، مشکلی است که همه در تیم دارند و نتایجی که کسب کرده ایم، گویای این مسئله است. بازی ها زیاد است و برای آماده سازی وقت کمی داریم که این مسئله خستگی ذهنی را در پی خواهد داشت.

ترکیب یوونتوس با کیفیت است؛ مصدومیت و کرونا مشکلات ما هستند

آرام هستیم و از ترکیبی که در اختیار داریم، راضی هستیم. مشکلات ما مربوط به مصدومیت ها و ویروس کرونا است، نه کیفیت بازیکنان ترکیب. فردا وویچک شزنی درون دروازه خواهد ایستاد. کیه لینی در بازی سوپرکاپ انگیزه های زیادی داشت. او به تازگی از دوران مصدومیتی طولانی بازگشته اما به خوبی در حال ریکاوری است. تقریبا همه مصدومان ما در مسیر بازگشت هستند، از جمله مریح دمیرال که امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد. رادو دراگوشین؟ او ممکن است در کوپا ایتالیا مقابل اسپال بازی کند. فردا یک نفر از میان کیه لینی و دمیرال زوج بونوچی خواهد بود. فدریکو کیه زا می تواند در سمت چپ هم بازی کند و در عین حال وقتی رونالدو به کناره ها می رود، می تواند به عمق بزند. وستون مک کنی هم بازیکن مهمی برای یوونتوس است که عالی میان خطوط حرکت می کند. کولوسفسکی نیز که فصلی عالی را سپری می کند، می تواند از ابتدا به میدان برود. دیان پسری باهوش و جاه طلب است. او می تواند در چندین پست بازی کند، از مهاجم دوم گرفته تا هافبک. در حال حاضر از کولو به عنوان مهاجم دوم استفاده می کنیم چون او می تواند آزادانه تر حرکت کند و آزادی عمل بیشتری در بازی داشته باشد.

اسکودتو را معمولا بهترین دارنده خط دفاعی می برد

وقتی با رویکرد بازی مقابل ناپولی بازی کنیم، دیگر چیزهای جزئی که به ضرر ما هستند، اهمیتی نخواهند داشت و نتایج مثبت هم از راه خواهند رسید. همه چیز می تواند به زودی خیلی بهتر شود. ما یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار داریم اما به پایان رساندن بازی بدون این که گل دریافت کنیم، برایمان سخت بوده است. با این حال هنوز دفاع ما مستحکم است. معمولا تیمی اسکودتو را می برد که بهترین خط دفاعی را داشته باشد. از روز اول با همان انگیزه و میل همیشگی کار می کنیم. می دانم که شخصا باید پیشرفت کنم و هم من و هم تیم، می توانیم بهتر شویم. بردن یک جام، چیزی را تغییر نمی دهد زیرا می خواهم با یوونتوس جام های بیشتری ببرم.

میلان شانس اول قهرمانی اسکودتو است

کورس قهرمانی بین 5-6 تیم بالای جدول است. میلان مدعی اول است چون آن ها صدرنشین هستند. ما به پیروزی در بازی های زیادی فکر می کنیم و بازی های زیادی مقابل تیم های بزرگ در تورین در پیش داریم. در ماه آوریل خواهیم دید کجای جدول هستیم. به دیتا و آمار چندان نگاه نمی کنم اما در خصوص نحوه مالکیت توپ و پخش شدن در زمین، دقت زیادی دارم. هدف ما داشتن مالکیت، دوندگی کم تر، حملات سریع و سراسیمه نگه داشتن حریف است.

اخبار داغ 

آخرین حرف های چترباز فقید قبل از پرش مرگ؛ با اصرار خودم، می خواهم بپرم رونمایی مهدی قائدی از جشن تولد لاکچری برای همسرش لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس کریستیانو رونالدو و رد پیشنهاد وزارت گردشگری عربستان گل 96 متری تام کینگ وارد کتاب گینس شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان

یوونتوس و میلان تیم‌های سوم و دوم جدول به مصاف یک‌دیگر می‌روند؛ این مسابقه می‌تواند در تعیین رتبه‌های دو تیم در پایان فصل، تعیین‌کننده باشد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس که حال‌وروز چندان خوبی ندارند، ساعت 19:30 امروز شنبه در استادیوم آلیانز تورین با قضاوت مائوریتزیو ماریانی مقابل هم قرار می‌گیرند.

نشریات ایتالیایی مدعی شده‌اند این آخرین جدال ماسیمیلیانو الگری و استفانو پیولی به‌عنوان سرمربیان یوونتوس و میلان است چرا که آن‌ها در این فصل نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و پابه‌پای اینترِ قهرمان پیش بروند. یوونتوس در پنج بازی گذشته‌اش، 2 برد، 2 تساوی و 1 باخت در کارنامه‌اش ثبت شده اما وضعیت میلان بدتر است؛ 3 باخت، 1 مساوی و فقط 1 برد حاصل کار روسونری در پنج بازی اخیرش بوده است.

پل پوگبا و نیکولو فاجولی، بازیکنان همیشه محرومِ یوونتوس در این بازی نیز غایب هستند و مویزه کین به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسد. میلان اما غایبان بیشتری دارد؛ تئو هرناندز، فیکایو توموری و داویده کالابریا به علت محرومیت غایب هستند و سیمون کیائر و پیر کالولو به‌علت مصدومیت، میلان را همراهی نمی‌کنند.

ترکیب احتمالی یوونتوس و میلان از نگاه اسکای اسپورت ایتالیا به شرح زیر است:

یوونتوس (2-5-3): شزنی | گاتی، برمر، دنیلو | وه‌آ، کامبیاسو، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | ییلدیز، ولاهوویچ میلان (1-3-2-4): منیان | موسی، شاو، گابیا، فلورنتزی | بن‌ناصر، ریندرس | پولیشیچ، لوفتوس‌چیک، لیائو | ژیرو

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان