Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،جمال ارشدی  روز شنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان دیواندره به مشارکت پرشور مردم در انتخابات ادوار گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایران در طول ۴۱ سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها بویژه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور گسترده داشته و سدی مقاوم در برابر توطئه دشمنان ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  به نقش و اهمیت حضور دهیاران در مجالس و گردهمایی‌های انتخاباتی اشاره کرد و یادآور شد: شما باید مردم را به شناخت واقعی در مورد افراد اصلح و اهمیت مشارکت در انتخابات تشویق کنید تا بتوانند افراد شایسته،  انقلابی و شجاع در دفاع از حقوق مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتخاب کنند.

فرماندار دیواندره با بیان اینکه باید به سمت اگاهی‌های سیاسی برویم، اضافه کرد: مردم با راهنمایی شما دهیاران فردی را باید انتخاب کنند که درد روستا و کشور را بشناسد و بتواند برای درمان آن  راهکار ارائه دهد.

ارشدی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی ایران انتخابات یکی از شاخص های مهم مردم سالاری دینی است، گفت: تلاش خواهیم کرد انتخابات را در نهایت امنیت، سلامت و رعایت اصل بی طرفی با مشارکت بالا در این شهرستان با کمک همه جریانات،  احزاب و گروه های سیاسی برگزار کنیم.

شهرستان دیواندره با 80هزار نفر جمعیت در 85 کیلومترشهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها دیواندره مشارکت انتخاباتی دهیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیواندره مشارکت انتخاباتی دهیاران دیواندره مشارکت انتخاباتی دهیاران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است

بیژن نوباوه‌وطن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هنوز یک پنجم مجلس دوازدهم تعیین نشده که این تعداد بسیار مهم و اثرگذار است.

داوطلب دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم بیان کرد: مطمئن هستم با تعهدی که مردم دارند، حتماً دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و با مشارکت خود این کار ناتمام را تمام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همه مطالبات ملت از طریق مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری است و هر چقدر مجلس ما قوی‌تر و منسجم‌تر باشد، قطعاً می‌تواند در آینده کشور نقش به سزایی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم همه مردم که در دور اول انتخابات مجلس پای صندوق‌های رأی آمدند و حتی کسانی که در دور اول نیامدند، روز جمعه این هفته پای صندوق‌های رأی بیایند و ۴۵ نماینده باقیمانده مجلس دوازدهم را با رأی بالای خود تعیین کنند.

کد خبر 6099053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵۳ درصد مردم شهرستان کلات در دور اول انتخابات
  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • نقش انتخابات در بهبود رشد فرهنگ و زندگی اجتماعی جامعه
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • دانشگاه آزاد مصداق «جهش علمی با مشارکت مردم»
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم