Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@07:09:37 GMT

فکری: عادت کردیم که همیشه داوری به ضررمان باشد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۵۴۹۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت در دیداری که می‌توانستیم ببریم و برنده از زمین بیرون بیاییم، تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز بازی را دادیم.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در کنار زمین گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری، فکری در ابتدا اظهار داشت:

بازی خیلی خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی حیف شد در دیداری که می‌توانستیم ببریم و برنده از زمین بیرون بیاییم، تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز بازی را دادیم. زمانی که گل خوردیم، بازیکنان ما به خودشان آمدند که گل را جبران کنند.

وی افزود:

با توجه به اینکه بازیکنانم تمرکز نداشتند و کمی عجله می‌کردند، نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. می‌توانستیم نتیجه و امتیاز کامل را بگیریم، اما شاید روز بد فوتبال به ما رو کرد. باید به تیم سایپا تبریک بگویم که تلاش خوبی داشتند و بازی خوبی ارائه کردند. باید به آنها تبریک بگویم. این بازی برای ما تمام شد و باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره داوری بازی تیمش مقابل سایپا هم گفت:

به داوری عادت کردیم که همیشه به ضرر ما باشد یا اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. نمی‌دانم ماجرا چیست. استقلال خیلی تنهاست و همه با کسان دیگری هستند. شاید ناراحت هستند که ما صدر جدول هستیم و تیم بوی قهرمانی می‌دهد، اما ما کارمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم با تیم‌های پایین جدول فاصله نیافتد و فاصله نیاندازیم.

فکری در پاسخ به پرسشی در مورد برنامه‌ریزی لیگ برتر خاطرنشان کرد:

برنامه را نمی‌دانم، اما به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد، اما این تیم بازی‌های خود را سر وقت و هفتگی انجام می‌دهد. از طرف دیگر ما باید هر پنج روز بازی کنیم. ما باید کارهای خودمان را انجام دهیم و در تمرین تاکتیک خودمان را دنبال کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم. نمی‌دانم از چه بنالیم، اما باید تلاش کنیم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا هروویه میلیچ به استقلال باز می‌گردد یا نه، گفت:

نمی‌دانم وضعیت میلیچ چگونه خواهد شد.

اخبار داغ 

آخرین حرف های چترباز فقید قبل از پرش مرگ؛ با اصرار خودم، می خواهم بپرم رونمایی مهدی قائدی از جشن تولد لاکچری برای همسرش لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس کریستیانو رونالدو و رد پیشنهاد وزارت گردشگری عربستان گل 96 متری تام کینگ وارد کتاب گینس شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی بین تیم های ازبکستان و ژاپن در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد