Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@12:03:04 GMT

دلیل افزایش قیمت سبزی بررسی شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۵۵۴۷

دلیل افزایش قیمت سبزی بررسی شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسدالله  کارگر ، در پاسخ به این سوال که علت افزایش قیمت سبزی‌های برگی در دو هفته اخیر چیست، گفت: در فصل زمستان به علت برودت هوا سبزیجات و برخی صیفی‌جات از مناطق خاصی از کشور تامین می‌شود.

وی ادامه داد: در تابستان سبزی و صیفی مورد نیاز تهران از شهرهای اطراف تهران یعنی ورامین، کرج و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تامین می شد، ولی در حال حاضر جنوب کشور تامین کننده بخشی از سبزیجات و صیفی جات مورد نیاز کشور است و بخشی دیگر نیز توسط گلخانه‌ها تامین می‌شود و طبیعتا هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.  

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران اضافه  کرد: علاوه بر جنوب اصفهان، کاشان و شهرهای شمالی تامین کننده بخشی از سبزیجات از جمله تربچه، ریحان، تره، پیازچه و اسفناج هستند که در برخی از این استان‌ها در گلخانه و در برخی دیگر کشت در فضای باز است.  

وی در پایان گفت: در زمستان با افزایش قیمت مقطعی برخی اقلام مواجه هستیم اما قیمت‌ها به زودی با گرم تر شدن هوا کاهشی می‌شود.

پربیننده ترین جدیدترین قیمت گوشت، مرغ و میوه صبحانه‌ای مغذی اما لاکچری تبانی شرکت‌های بسته‌بندی تخم مرغ با فروشگاه‌های زنجیره‌ای واکنش قالیباف به قیمت مرغ! +فیلم موج دوباره گرانی در بازار میوه‌های پرمصرف

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کشاورزی سبزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قورمه سبزی نجومی شد

tags # غذای سنتی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ