Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاپور تشرینی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقه ملی آن سوی واقعه در بخش های تک عکس با دوربین حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه در روزهای گذشته برگزار شد و حدود ۳۵۰ اثر به دبیرخانه آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال شده بود.

وی افزود: نفرات برتر، روز گذشته اعلام شدند و عکس عکاس آستارایی مربوط به آئین عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی بود و او پیش از این در جشنواره عکاسی مستان مستور رتبه برتر را کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا بیان کرد: کریمی متولد سال ۱۳۷۱ است و از سال ۹۳ در عکاسی فعالیت می کند و تاکنون در نمایشگاه های گروهی شهرستان های تهران، کرج، آستارا و تالش شرکت کرده است.

او گفت: در دهه فجر امسال با همکاری انجمن هنرهای تجسمی در گالری معراج اداره فراهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه نقاشی و عکاسی دایر خواهد شد و بخشی از نمایشگاه به صنایع دستی آستارا اختصاص خواهد یافت.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی اجتماعات مردمی و لغو رویدادهای هنری و ورزشی در بسیاری از کشورها شده و اغلب برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن فعالیت می کنند.

برچسب‌ها عکاسی آستارا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عکاس هنر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی آستارا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عکاسی آستارا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عکاس هنر اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صابر جعفری کافی‌آباد، رئیس مرکز، و سجاد یاهک، معاون مرکز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله پژوهشی مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی داده خواهد شد.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز  مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری خواهد بود.

در این نشست همچنین درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیح داده خواهد شد.

از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران  و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این نشست خبری شرکت فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان