Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری بعد از باخت یک بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند. افسوس می‌خورم دیداری را که می‌توانستیم با پیروزی و کسب ۳ امتیاز به پایان برسانیم، شکست خوردیم و هیچ امتیازی نگرفتیم.

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و به همین دلیل نتوانستند توانایی‌های خود را بروز دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دریافت گل هم برای به ثمر رساندن گل مساوی عجله داشتند و قدری شتاب زده عمل کردند. امروز فوتبال روی بد خودش را به ما نشان داد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: به سایپا هم تبریک می‌گویم. آنها هم بازی خوبی ارائه دادند و این ۳ امتیاز مبارک آنها باشد. این بازی هم برای ما تمام شد و باید از همین الان خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد داوران در دیدارهای استقلال یادآور شد: ما به این موضوع عادت کردیم که اشتباهات داوری به ضررمان باشد. نمی‌دانیم داستان چیست، اما استقلال خیلی تنهاست. ما صدر جدول هستیم و تیممان بوی قهرمانی می‌دهد. فکر می‌کنم بعضی‌ها از این موضوع ناراحت هستند. اما ما تلاش می‌کنیم تا روند خوبمان را حفظ کرده و موقعیتمان را در صدر جدول حفظ کنیم.

فکری با اشاره به برنامه‌ریزی بازی‌ها گفت: بازی‌ها مدتی به خاطر پرسپولیس به تعویق افتاد و آنها بازی فشرده دارند، اما امروز ما ۵ روز یک‌بار بازی می‌کنیم و آنها هفته‌ای یکبار و این عجیب است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا «هرویه میلیچ» به استقلال باز می‌گردد یا خیر گفت: از میلیچ خبر ندارم.

کد خبر 5129024

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود فکری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سایپا تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال والیبال تکواندو کشتی آزاد تیم فوتبال سایپا تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی مهرداد میناوند اردوی تدارکاتی ویروس کرونا علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دانشگاه تهران ضمن دعوت همه مؤمنان برای تقوای الهی، گفت: شهید مطهری معلم حوزه و دانشگاه بود و روز شهادت شهید مرتضی مطهری روز معلم نام‌گذاری شد.

وی افزود: او شخصیتی بود که در مدرسه قرآن و عترت تربیت شد و با کوله باری از معرفت و تقوا و ورع و با بینش عمیق اجتماعی و سیاسی و درک درست از واقعیت‌های فکری در جامعه حدود نیم قرن در راه اعتلای فکری و عقلانی و علمی جامعه اسلامی قلم زد و با دستیابی به مقام شامخ شهادت به لقای خدای سبحان شتافت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهمیت علم که در قرآن هم به آن اشاره شده است، اظهار کرد: این قلم است که راه را برای ارتقای جامعه بشری در پرتو علم هموار می‌کند. قلم نقش انتقال علم به انسان را دارد و قلم راه برای فراگیری همه علوم برای انسان فراهم کرده است.

وی افزود: انسان در میان همه پدیده‌ها از بالاترین ظرفیت و استعداد برای فراگیری دانش برخوردار است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: جامعه آراسته به قسط که انسان‌های عادل آن را به پا می‌دارند، دستاورد آراستگی به علم و تصمیمات مبتنی بر دانش است.

در حال تکمیل

کد خبر 6095531

دیگر خبرها

  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است