Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زندیه وکیلی عصر شنبه در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، اظهار کرد: برای حجم بالای تقاضای سرمایه‌گذاری و گردشگری در روستاهای نظم آباد و حسین آباد بغدادی اراک، باید طرح کالبدی پیش‌بینی و تعریف شود.

وی با اشاره به اینکه در روستای نظم آباد نیاز به هتل نداریم و با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های احداث هتل مخالف هستیم، افزود: در هیچ زمینه‌ای خارج از محدوده روستا اجازه ساخت و ساز داده نمی‌شود، ولی در حوزه گردشگری مجوز خواهیم داد و با این روند و تدبیر همه تقاضاها به سمت گردشگری سوق می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندیه وکیلی ادامه داد: باید سفره‌خانه‌های حسین آباد برای کسب مجوز فعالیت اقدام کنند تا در صورت تخلف برخورد قانون با آنها صورت گیرد. البته این روستا نیز نیازمند طرح کار کالبدی است.

در این جلسه بالغ بر ۲۱ پروژه گردشگری، شامل احداث هتل سه ستاره با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال و اشتغال‌زایی برای ۳۰ نفر، هتل یک ستاره با ۸ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی برای ۵ نفر در روستای کهک تفرش، ایجاد تأسیسات اقامتی در جاده نورعلی بیگ ساوه با سرمایه گذاری ۹۷۸ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۴۰ نفر، احداث مجتمع گردشگری با ۲۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال ۲۴ نفر و… مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.

کد خبر 5129018

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی زندیه وکیلی گردشگری اراک استانداری مرکزی ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز کرمانشاه گرگان بوشهر شیوع کرونا مشهد قوه قضاییه شهرکرد دهه فجر سازمان تبلیغات اسلامی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند