Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تراکتوری ها پس از گلزنی در دیدار امروز توانست خود را همچنان در لیست مدعیان رسیدن به آقای گلی لیگ نگه دارد

به گزارش طرفداری، تراکتوری ها را همیشه به عنوان یک تیم هجومی با مهاجمان خطرناک در ذهن به یاد می آوریم. آنها که در سال های دوباره لیگ برتری شدن از همان ابتدا خود را به عنوان مدعی مطرح کردند تا همین یک و نیم فصل پیش، از بازیکنانی زهردار و گلزن در ترکیب خود استفاده می کردند، به این نام ها توجه کنید: علی کریمی، کریم انصاری فرد، لوسیانو پریرا، محمد ابراهیمی، فلاویو لوپز، آنتونی استوکس، فرزاد حاتمی، سیدمهدی سیدصالحی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و حتی هافبک هایی مانند کرار جاسم، سامان نریمان جهان و ...

نفراتی که در بالا نامشان ذکر شد بازیکنانی بودند که در هر دیدار می توانستند هواداران متعصب تراکتور را خوشحال کنند. هر کدام از آنها در هر دیدار قابلیت این را داشتند تا دو آتشه های نشسته روی سکوهای سرد ورزشگاه یادگار امام را سورپرایز کنند! اما حالا اوضاع بسیار برای این تیم متفاوت شده است. سرخ پوشان حداقل در یک فصل و نیم اخیر مهاجمی درخور نداشتند تا بتوانند به او بنازند و البته خیالشان بابت گلزنی او راحت باشد. نیازی به نام بردن از بازیکنی نیست چرا که هواداران تراکتوری همه چیز را می بینند.

اما در لیگ امسال بازیکنی به جمع تراکتوری ها پیوست که تصور نمی شد او را با پیراهن این تیم ببینیم. محمد عباس زاده در ابتدای ورود به تیم با حاشیه هایی خواسته و نخواسته باعث شد تا سر و صدای فراوانی حول آمدن او به تبریز بلند شود. اما پس از مدتی چالش های پیاپی برای او فرو کشید تا آرام آرام خود را به ترکیب این تیم برساند و در نهایت این اتفاق هم افتاد و حالا او را به عنوان بازیکنی بی ادعا در شرایطی می بینیم که در بازی های فراوانی توانسته عصای دست تراکتور شود و برای این تیم گلزنی کند.

محمد عباس زاده در دیدار امروز نیز به مانند یکی دو بازی قبلی، با حضور در ترکیب ثابت پا به میدان گذاشت و اتفاقا توانست گل برتری تراکتوری ها را به ثمر برساند. عباس زاده وقتی تیمش با تساوی یک بر یک رو به پایان بود توانست با شم بالای گلزنی، تیمش را پیش بیندازد و یک گل سه امتیازی دیگر به نام خود بنویسد. او امروز هفتمین گل خود را به ثمر رساند و  باعث شد تا مدعیان آقای گلی در لیگ بیستم، او را یکی از خطرناک ترین مهاجمان حاضر در لیگ برتر بدانند. او در حالی توانست 7 گل به ثمر برساند که به نسبت دیگر مدعیان آقای گلی، در دیدارهای کمتری برای تیمش به میدان رفت.

پس از ورود جنجالی عباس زاده تصور می شود حالا تراکتوری های دو آتشه، با او آشتی کرده باشند چرا که این روزها تمام فکر و ذکر عباس زاده روی تمرین و موفقیت تیمش است و ما هم امیدواریم تا او همچنان با موفقیت به پیش برود، گل بزند و پس از هر گل رقص تک دست خود را هم به اجرا دربیاورد اما خاطرات تلخ گذشته را تکرار نکند. 

اخبار داغ 

تلفات دیدار تراکتور – گل گهر پس از پایان بازی؛ دو بازیکن اخراج شدند! رونمایی مهدی قائدی از جشن تولد لاکچری برای همسرش لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس کریستیانو رونالدو و رد پیشنهاد وزارت گردشگری عربستان گل 96 متری تام کینگ وارد کتاب گینس شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تراکتوری ها عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!

مس رفسنجان و پیکان در چهارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند.

طرفداری | مس رفسنجان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

مس رفسنجان در چهارچوب جام حذفی برابر پیکان قرار گرفت و در دیداری جذاب موفق به شکست این تیم شد.

ابتدا جلال الدین محمدی در دقیقه ۳۲ دروازه پیکان را باز کرد و ابوالفضل زمانی در دقیقه ۴۸ کار را به تساوی کشاند.

این دیدار سراسر موقعیت خطرناک بود اما دروازه‌بان جوان پیکان باعث شد این دیدار بیش از این گل نداشته باشد.

محمدرضا دیناروند ۲۱ ساله با بیش از ۱۰ مهار که نیمی از آن موقعیت صد‌ در صد گلزنی بود سر راه رفسنجانی‌ها شد تا عنایتی دروازه‌بان جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرده باشد.

نکته جالب دیگر میانگین سنی پیکان در این دیدار بود که کمتر از ۲۲ سال ثبت شد.

درنهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان نویدکیا راهی مرحله بعد شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده