Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:51:26 GMT

دستگیری مواد فروش پایانه شرق

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۶۲۷۲

سرکلانتر یازدهم تهران بزرگ از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر از وی خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ اردشیر نادری گفت: با دریافت چند گزارش مردمی مبنی بر خرده فروشی فردی در محدوده پایانه شرقی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مارموان کلانتری پایانه شرق قرار گرفت.

وی عنوان کرد: گشت زنی‌های انتظامی آغاز تا اینکه روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری پایانه شرق هنگام گشت زنی در محدوده پایانه با رفتار مشکوک فردی که در حال پرسه زنی بود و کوله پشتی‌ای نیز به همراه داشت، برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران برای بررسی موضوع به این فرد نزدیک شدند، ادامه داد: متهم به محض مشاهده ماموران گشت انتظامی کلانتری از محل گریخت و ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم به محض اینکه را عرصه برای خود تنگ می‌بیند، کوله پشتی اش را به محلی پرتاب و به فرار خود ادامه می‌دهد.

سرهنگ نادری اضافه کرد: عملیات مهار متهم ادامه و ماموران کلانتری موفق شدند، متهم را دستگیر و در بازرسی از کوله پشتی اش ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر بسته بندی شده کشف کردند.

به گفته سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگری متهم به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان احمد جهان بزرگی نمایشگاه مجازی کتاب محمد بزرگی دستگیری مواد فروش پایانه شرق مهرداد میناوند علی انصاریان احمد جهان بزرگی نمایشگاه مجازی کتاب محمد بزرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.   این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.   سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.   فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.  

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه