Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:39:45 GMT

تهیه ماسک توسط دو متهم جایگزین حبس در زنجان شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۶۲۸۳

تهیه ماسک توسط دو متهم جایگزین حبس در زنجان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری گفت: دو متهم زنجانی که دارای پرونده در محاکم قضایی شهرستان زنجان بودند، بجای حبس به تهیه ماسک به نفع مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان محکوم شدند.‌

وی با اشاره به اینکه این احکام که توسط شعبه ۱۰۹ کیفری دو زنجان برای دو نفر از متهمان که جرم آنان نزد محاکم قضایی به اثبات رسیده به‌صورت جداگانه صادرشده است، افزود: در احکام صادره برای این محکومان تهیه ۴ هزار عدد ماسک برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جایگزین حبس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در یکی از احکام صادره رانندگی بی احتیاط بجای زندان رفتن به تهیه دو هزار و ۸۰۰ عدد ماسک به ارزش دو میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان شده است.

صفری تاکید کرد: در حکم صادرۀ دیگری نیز یکی از متهمان دارای پرونده در محاکم قضایی به تهیه ماسک برای مددجویان تحت حمایت این نهاد به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان جایگزین حبس از سوی قاضی پرونده محکوم شد که با تهیه هزار و ۲۰۰ عدد ماسک و توزیع آن بین جامعه هدف این نهاد، این حکم صادره نیز با نظارت کمیته امداد استان زنجان اجرا شد.

کد خبر 5129087

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد زنجان ماسک ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز بوشهر گرگان کرمانشاه شیوع کرونا قوه قضاییه دهه فجر مشهد سازمان تبلیغات اسلامی شهرکرد کمیته امداد استان زنجان مددجویان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند