Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@11:12:57 GMT

کشف ۳۰۰ کیلوگرم ماهی حرام گوشت در شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۶۳۰۰

کشف ۳۰۰ کیلوگرم ماهی حرام گوشت در شهرستان ری

رئیس دامپزشکی شهرستان ری از کشف و معدوم‌سازی ۳۰۰ کیلوگرم ماهی حرام گوشت در شهرستان ری به دلیل شرایط ارگانولیپتیکی نامناسب خبر داد.

محمد جعفرپور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به کشف مقادیر زیادی ماهی حرام گوشت اظهار داشت: با توجه به گزارش واصله مردمی مبنی بر فروش ماهی حرام گوشت در یکی از مغازه‌های سطح شهرستان اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی بلافاصله در محل حاضر شد و مقدار 300 کیلوگرم ماهی حرام گوشت از این واحد فروش کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ماهی‌ها به دلیل شرایط ارگانولیپتیکی نامناسب ضبط و سپس با انتقال به کوره لاشه سوز معدوم‌سازی شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان ری در ادامه گفت: بخشی از بازیدهای روزانه واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان ری پیرو گزارش‌های واصله از سوی مردم با رویکرد رعایت موازین بهداشتی و عرضه اقلام بهداشتی صورت می‌گیرد.

جعفرپور تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد سودجو با توجه به قیمت کمتر ماهیان حرام گوشت نسبت به سایر ماهیان و همچنین نبود امکان شناسایی آن‌ها پس از تکه کردن یا جداسازی پوست برای عموم مردم اقدام به عرضه و فروش آن‌ها در مراکز غیرمجاز می‌کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی مراتب را بلافاصله به اداره دامپزشکی شهرستان ری جهت رسیدگی به موضوع اطلاع‌رسانی دهند.

لینک کوتاه: asriran.com/003DUJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دامپزشکی شهرستان ری ماهی حرام گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوانسار گفت: میانگین بارش سالیانه خوانسار ۳۷۰ میلی‌متر است که باتوجه به توپوگرافی شهرستان حدود ۷۰ درصد آن به صورت روان آب هدر می‌رود.
مهدی کیخایی یکی از طرح‌های مهم برای ذخیره این روان آب‌ها را احداث بند‌های چند منظوره آبخیزداری دانست و افزود: به این منظور تاکنون بیش از ۳۵۰ بند سنگی و سیمانی و خشکه چین و ۱۴ بند خاکی احداث شده است.
وی ادامه داد: این بند‌ها ظرفیت آبگیری ۱۰میلیون متر مکعب و نفوذ و تغذیه بیش از ۴۰ میلیون متر مکعب آب در سال را به سفره‌های آب زیرزمینی دارند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوانسارادامه داد: خوانسار بیش از ۴۰۰ چشمه و قنات دارد و بیش از ۸۰ درصد آب کشاورزی شهرستان از این قنات و چشمه‌ها تامین و این بند‌ها موجب افزایش حداقل دو برابری دبی و طول مدت زمان آبدهی آنان شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال