Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت فعال بودن ورزش کارگری در خوزستان تاکید کرد و گفت: جامعه کارگری به اجرای برنامه های نشاط آور نیاز دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین در حاشیه مسابقات دومیدانی قهرمانی کارگران کشور (بانوان و آقایان) به میزبانی شهرستان اهواز اظهار کرد: با وجود وجود بیماری کرونا، نیاز جامعه کارگری به برنامه ریزی و نشاط و نیز انتقال آن به جامعه تولید برای بهره وری بهتر و بیشتر، حوزه معاونت امور اجتماعی و هیات ورزشی کارگران خوزستان را بر آن داشت برنامه های خوبی را در این زمینه تدارک ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 12 برنامه از زمان شیوع ویروس کرونا در موقعیت های مختلف برنامه ریزی کردیم. مسابقات دومیدانی کارگری کشور برای نخستین بار و با حجم بسیار خوبی پس از اخذ مجوزهای لازم از ستاد مقابله با کرونا برگزار شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان‌ گفت: در این رقابت ها- که حاصل همکاری حوزه ورزش کارگری، هیات ورزش کارگری و دومیدانی کارگری استان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان است- 160 ورزشکار از 29 استان کشور شرکت کردند.
غمگین بر فعال بودن ورزش کارگری خوزستان تاکید کرد و گفت: عمده صنایع در خوزستان ملی است و با حدود یک میلیون نفر کارگر و 210 هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی و نیز وجود صنایع مادر در استان می طلبد که ورزش کارگری قدرتمند داشته باشیم.
وی گام خوزستان در مسابقات 1400 را تصاحب عمده رشته های ورزشی در سطح کشور دانست و گفت: با تلاشی که در بخش ورزشی خوزستان وجود دارد این اتفاق خواهد افتاد.
گفتنی است: خوزستان برای نخستین بار نایب قهرمان مسابقات دومیدانی کشور شد و بعد از 12 سال میزبانی این مسابقات را برعهده داشت. همچنین مازندران به مقام قهرمانی رسید و آذربایجان شرقی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
برترین های مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور معرفی شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از معرفی برترین های مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی شهرستان اهواز، در بخش بانوان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین گفت: مسابقات دو روزه دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت، روز چهارشنبه با رقابت 65 ورزشکار در بخش بانوان آغاز شد.
وی افزود: در روز نخست، بانوان در قالب 15 تیم و در ماده‌های دوی 100 متر مقدماتی و نهایی ، 400 متر ، 800 متر ، 1500 متر، 5000 متر ، 100×4 متر ، پرش طول، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه با هم به رقابت پرداختند .
وی گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم اصفهان با 27 امتیاز مقاوم اول را کسب کرد و تیم‌های اردبیل و خوزستان با 19 مدال به ترتیب دوم و سوم شدندکه تفاوت رتبه تیم‌های دوم و سوم ، کسب مدال نقره توسط تیم اردبیل بود که ورزشکاران خوزستانی از کسب مدال نقره بازماندند.
غمگین گفت: در مجموع در این مسابقات، 32 مدال طلا، 32 مدال نقره و 32 مدال برنز میان برترین‌های مواد مختلف توزیع شد.
وی افزود: روز پنج شنبه دو بهمن، مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در بخش آقایان با شرکت 110 ورزشکار در قالب 30 تیم دنبال شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یکی از اهداف برگزاری این مسابقات را انتخاب برترین‌ها و آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی کارگران جهان به میزبانی کشور ایتالیا دانست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور کار و رفاه اجتماعی خوزستان ورزش کارگری مسابقات دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

فرماندار شهرستان ماکو گفت: ۳۰ برنامه در زمینه‌های مختلف برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار در راه فتح قله‌ایم در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نادر کاظمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد نماد غیرت ملت مسلمان ایران است، اظهار کرد: ۳۰ برنامه در زمینه‌های مختلف برای سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار در راه فتح قله‌ایم در شهرستان ماکو اجرا خواهد شد.

وی افزود: بزرگداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و باعظمت تر این روز تاکید کرد و گفت: فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود.

کاظمی در خصوص فضاسازی شهر در سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: فضاسازی شهری و اداری در سالروز آزادسازی خرمشهر باید به نوعی باشد تا مردم این روز ارزشمند را احساس کنند.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و یادآور شد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از فاتحان خرمشهر، برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح شهرستان ماکو است.

کد خبر 751525

دیگر خبرها

  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد متر مکعب آب نیاز دارد
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور