Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین منچستریونایتد از اعتماد مدیران باشگاه به سولسشر راضی است. 

مارک هیوز می گوید اوله گونار سولسشر نشان داد که با صبر می توان به همه چیز رسید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، سولسشر که سابقه مربیگری در باشگاه بزرگی را نداشت، با فشار بالایی هدایت شیاطین سرخ را به دست گرفت و نیاز داشت تا هر روز خودش را به منتقدان ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا او و تیمش به صدر جدول رده بندی لیگ برتر تکیه زده اند و هیوز خوشحال است که تیم سابقش بار دیگر به روزهای خوب برگشته است. 

اوله خوب کار کرده است. امسال فشار زیادی روی او وارد است ولی باید به افراد فرصت داد تا خودشان را در شغل شان نشان بدهند. حالا این تیم، تیم سولسشر است و بیشتر از قبل به یک منچستریونایتد واقعی شباهت دارد. برخلاف سالیان اخیر، به نظر می رسد آن ها از این روحیه همدلی بیشتر برخوردار هستند. حالا اعتماد به نفس خوبی دارند و با وجود موانعی که در بازی ها سر راه شان قرار گرفت توانستند ورق را برگردانند و این مهارت مهمی برای یک تیم سطح بالا است. 

اخبار داغ 

تلفات دیدار تراکتور – گل گهر پس از پایان بازی؛ دو بازیکن اخراج شدند! رونمایی مهدی قائدی از جشن تولد لاکچری برای همسرش لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس کریستیانو رونالدو و رد پیشنهاد وزارت گردشگری عربستان گل 96 متری تام کینگ وارد کتاب گینس شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید و تساوی ۲-۲ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئالی‌ها نیمه اول را با گل ستاره برزیلی با پیروزی به پایان رساندند اما شروع فوق‌العاده بایرن باعث شد نتیجه بازی ۲-۱ به سود تیم آلمانی شود. با این حال این پایان کار نبود و وینیسیوس یک بار دیگر و این دفعه از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن را باز کرد.

او پس از اینکه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مصاحبه‌ای وعده داد که رئال در سانتیاگو برنابئو می‌تواند بایرن مونیخ را شکست دهد و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

او درباره بازی گفت:«ما می‌خواستیم برنده شویم، اما این رقابت این‌گونه است. شما نمی‌توانید توپ را به حریف واگذار کنید زیرا هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و می‌توانند از موقعیت‌هایی که دارند استفاده کنند. ما باید استراحت کنیم، زیرا تمام تلاش خود را برای صعود در برنابئو انجام خواهیم داد. حالا وقت یک شب جادویی در سانتیاگو برنابئو است. ما می‌توانیم در بازی برگشت صعود به فینال را جشن بگیریم.»

او سپس در مورد پاس زیبای تونی کروس روی گل اول گفت:«ما این صحنه‌ها را چندین بار با هم تمرین کرده‌ایم. من تونی را خوب می‌شناسم و او هم مرا می‌شناسد. از زدن دو گل خوشحالم.»

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست