Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان الحشد الشعبی عراق از درگیری شدید نیروهای این سازمان با عناصر تروریستی داعش در مرکز این کشور خبر داد.

اداره کل اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی عراق شنبه‌شب گزارش داد که تیپ ۲۲ این سازمان (سپاه بدر) حمله سنگین عناصر داعش را در استان صلاح الدین دفع کرده و در این اثناء درگیری‌های خونینی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، عملیات برای دفع حمله عناصر داعش تا لحظه تنظیم این خبر ادامه دارد و درگیری‌ها در منطقه «العیث» شدید گزارش می‌شود.

کانال خبری صابرین نیوز به نقل از منابع خود گزارش داد که عناصر داعش در این منطقه به محاصره نیروهای الحشد در آمده‌اند ولی بر اثر درگیری‌ها چهار تن از جمله «ابو علیاء الحسناوی»، فرمانده هنگ سوم به شهادت رسیده‌اند.

این دومین حمله شدید داعش در عراق طی یک هفته اخیر است. هفته گذشته دو انتحاری داعش خود را در بازار محلی شهر بغداد منفجر کردند که بر اثر آن، ۳۲ نفر به شهادت رسیدند و بیش از صد نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی داعش عراق سازمان بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، منابع خبری در شهر رمله، در سرزمین های اشغالی از عملیات ضدصهیونیستی در این شهر خبر می دهند.

بنا به گزارش های رسانه ای، این عملیات شهادت طلبانه با استفاده از سلاح سرد انجام شد.

یک شهرک نشین صهیونیست در جریان این عملیات زخمی شده و وضعیت وی نیز وخیم گزارش شده است.

بنا به گزارش منابع خبری، عامل عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله به شهادت رسیده است.

دو روز پیش هم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیان این رژیم به سمت زنی فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ظن تلاش برای اجرای عملیات شهادت طلبانه تیراندازی کردند. این زن به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

کد خبر 6089307

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند