Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@13:54:32 GMT

ناو آمریکایی وارد دریای سیاه شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۰۸۱

آفتاب‌‌نیوز :

صفحه توئیتر ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا روز شنبه با انتشار پیامی از ورود این ناوشکن آمریکایی به دریای سیاه خبر داد.

ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا در این بیانیه اعلام کرد که در اولین حضور این ناوشکن در دریای سیاه در سال ۲۰۲۱، دونالد کوک با شرکای آمریکا برای تامین امنیت دریایی در منطقه همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه دیده بان تنگه بسفر نیز همزمان با انتشار این خبر، گزارش داد که این ناوشکن کلاس آرلیک برک برای انجام عملیات تامین امنیت دریایی با متحدان ناتو وارد دریای سیاه شد.

این پایگاه همچنین از ورود ناوچه سبک کینالی آدا ترکیه به دریای سیاه خبر داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ناو امریکایی دریای سیاه روسیه دریای سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه روز کارگر در تبریک و تجلیل و تقدیر خلاصه نشود، تصریح کرد: مسئولان توجه ویژه‌ای به مباحث کارگری داشته باشند و امنیت شغلی کارگران را تامین کنند تا شاهد ایجاد روحیه و انگیزه کار و تلاش باشیم.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۷ اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر انقلاب، اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در جهش تولید دارد.

وی تحقق شعار سال را نیازمند تعامل و همکاری و همدلی مردم و مسئولان دانست و افزود: مسئولان توجه ویژه‌ای به مباحث کارگری داشته باشند و امنیت شغلی کارگران را تامین کنند تا شاهد ایجاد روحیه و انگیزه کار و تلاش باشیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه روز کارگر در تبریک و تجلیل و تقدیر خلاصه نشود، تصریح کرد: کارگران قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه هستند و باید در راستای امنیت شغلی آنان تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به سفر پر بار رئیس جمهور به کشور پاکستان اشاره کرد و گفت: این سفر علاوه بر تحکیم روابط دو کشور و رفع برخی مشکلات پیش آمده از سوی دشمنان در مناطق مرزی، دستاوردهای فراوان فرهنگی و اقتصادی و سیاسی داشت.

وی با اشاره به بیداری افکار عمومی جهان درباره مسئله فلسطین و غزه و افول جایگاه رژیم صهیونیستی در سازمان‌های بین‌المللی، یادآور شد: اگر چه آمریکا حامی رژیم صهیونیستی و شریک تمام جنایت‌های انجام گرفته در حق مردم بی‌گناه و مظلوم غزه است، اما دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا امروز شعارهای جمهوری اسلامی ایران درباره فلسطین را فریاد می‌زنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اکثر کشورها به عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد رای دادند و آمریکا آن را وتو کرد، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که باید انتخابات آزاد با نظارت همه کشورها در سرزمین فلسطین برگزار شود و لذا شاهد هستیم که جوانان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در اکثر کشورها از جمله آمریکا همین موضوع را مطرح می‌کنند.

امام جمعه رشت در ادامه از رسانه‌های کشور قدردانی کرد که با پوشش مناسب حوادث رخ داده از ۷ اکتبر به بعد موجب رساندن پیام ملت مظلم فلسطین به دنیا شدند و خاطرنشان کرد: رسانه‌های ما در جریان حمله موشکی به اسرائیل خوب و سریع و به موقع و دقیق عمل کردند و به رسانه‌های معاند اجازه سوء استفاده را ندارند.

وی همچنین شهادت علامه مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشت و اضافه کرد: علامه مطهری شخصیتی برجسته در تاریخ معاصر جهان اسلام است و آثار به‌جا مانده از ایشان منبعی بزرگ برای اسلام شناسی و شیعه شناسی و زبان شناسی است و می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد