Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:37:09 GMT

واکنش فرانک لمپارد به شایعات اخراج از چلسی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۲۱۶

واکنش فرانک لمپارد به شایعات اخراج از چلسی

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی به شایعات اخراج از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با وجود ریخت و پاش زیاد و خرید های گران قیمتی که در نقل و انتقالات تابستانی انجام داد نتوانسته در فصل جاری نتایج قابل قبولی کسب کند و همین موضوع باعث شده که طی روزهای اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال برکناری فرانک لمپارد به گوش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چلسی فردا در دور چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف لوتون خواهد رفت و لمپارد پیش از این بازی درباره شایعات اخراجش می‌گوید: " من به آنها توجهی نمی‌کنم. این مسائل در همه جا وجود دارد و اگر شما به شبکه‌های اجتماعی نگاه کنید متوجه آن می شوید اما من این کار را انجام نمی دهم.

 

 

 

 

من احمق نیستم و فشارهایی که روی سر مربی یک تیم عالی وجود دارد را متوجه می شوم. با این حال فقط کار خود را انجام می دهند و چیزهای دیگر برای من اهمیتی ندارد."

 

وضعیت انگولو کانته و اولیویه ژیرو: " کانته در حال حاضر به تنهایی با فیزیوتراپیست کار می کند و امیدوارم که هرچه زودتر برگردد. ما باید با او ملاقات کنیم. از طرفی نمی خواهم در موردش عجله نکنم اما امیدواریم که هفته آینده باز گردد.
اما ژیرو شرایط مناسبی دارد و با تیم تمرین کرده است."

 

 

چلسی انگولو کانته فرانک لمپارد الیویه ژیرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی انگولو کانته فرانک لمپارد الیویه ژیرو فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏

به گزارش "ورزش سه"، فصل بد چلسی سه‌شنبه شب در ورزشگاه ‏امارات بدتر شد و آبی‌ها که در دربی لندن به مصاف آرسنال رفته ‏بودند با شکست تحقیرآمیز 5-0 بدرقه شدند. ‏

پوچتنیو، سرمربی چلسی، در پایان مسابقه اعتراف کرد که تیمش ‏بسیار بد بوده. تصاویر هوادار جوانی که فریاد زنان از بازیکنان چلسی ‏می‌خواست برای پیراهنی که به تن دارند بجنگد برای هواداران چلسی ‏به تصویر تلخ از روزهای تیره و تار تیم محبوب‌شان در این فصل ‏تبدیل شده است. ‏

روزنامه تلگراف امروز مدعی شد این باخت سنگین و تحقیرآمیز ‏پوچتینو را در یک قدمی اخراج قرار داده است. پیش از این گفته ‏می‌شود که مدیران چلسی به دلیل نتایج ضعیف قصد استفاده از ‏مربی آرژانتینی در فصل آینده را ندارد ولی تلگراف می‌گوید باخت ‏سنگین مقابل آرسنال آنقدر تلخ بوده که ممکن است مدیران چلسی ‏حتی تا آخر فصل منتظر نمانند. ‏

با اینحال روزنامه تلگراف خاطرنشان کرد که از منابع خود دریافته ‏مدیران رده‌بالای چلسی هنوز درباره اخراج پوچتینو به تصمیم نهایی ‏نرسیده‌اند ولی همین منابع گفته‌اند که در راهروهای چلسی ‏زمزمه‌هایی درباره اخراج او در روزهای آینده شنیده می‌شود. ‏

دیگر خبرها

  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است