Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها بازیکنان سایپا را دست کم گرفتند و طبق خواسته حریف خود در زمین بازی کردند. - اخبار ورزشی -

بیژن طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا، اظهار داشت: سایپا میانه میدان را می‌خواست و در این قسمت از زمین جنگ به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال طبق خواسته سایپا در میانه زمین بازی کرد و تیمش جمع شد. دیاباته و قایدی از دروازه حریف خیلی دور شدند و نتوانستند موقعیت‌های خوبی به دست بیاوردند.

وی عنوان کرد: استقلال از شرایط بازی با تراکتور خیلی دور و دلیل این اتفاق شناخت خوب سایپا از استقلال بود. بلایی که استقلال بر سر تراکتور آورد را سایپا بر سر استقلال آورد و این همان پِرسی بود که در این بازی تیم برنده به خوبی انجام داد. دیاباته پشت 18 قدم استقلال توپ می‌گرفت و این اشتباه خیلی بزرگی بود. هر 3 مهاجم استقلال از دروازه سایپا دور بودند و موقعیتی ایجاد نکردند.

پیشکسوت استقلال افزود: ممکن است استقلال با این شکست صدر جدول را از دست دهد. در این دیدار نقاط ضعف استقلال برملا شد و تیم‌های دیگر هم متوجه شدند که باید مقابل استقلال چه کار کنند. تا الان اگر استقلال بد بازی می‌کرد، امتیاز می‌گرفت ولی روز گذشته هم بد بازی کرد و هم بد نتیجه گرفت. استقلالی‌ها قبل از مسابقه گفته بودند روی 3 امتیاز حساب کرده‌ایم و به همین دلیل بازیکنان سایپا را دست کم گرفتند. همین موضوع باعث شد سایپا لقمه گلو‌گیر استقلال شود.

طاهری گفت: بازیکنان استقلال باید انگیزه بیشتری داشته باشند و این شکست می‌تواند درسی باشد برای اینکه هیچ حریفی را در این لیگ دست گم نگیرند.

نظر کارشناس داوری درباره قضاوت دیدار استقلال - سایپا/ اعتراض فکری به جا بود؟صادقی: عقب نشستن تیم ما بعد از گلزنی به استقلال طبیعی بود/ از روند فنی تیمم راضی هستم اما از نتایج نه

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور به دنبال جبران شکست‌های قبلی مقابل استقلال بود و نمی‌خواست در ورزشگاه خانگی امتیازی به آبی‌ها بدهد، اما نمایش مطمئن خط دفاعی مطمئن صدرنشین لیگ برتر با حضور مرادمند، روزبه چشمی و ایمان سلیمی کاری کرد تا راه نفوذ به سمت دروازه بسته بماند و ضربه زیادی به سمت چارچوب نرود.

محمدحسین مرادمند که در دیدارهای گذشته استقلال هم مطمئن و پرتلاش کار کرده بود، در جدال با تراکتور عملکرد دفاعی درخشانی داشت و بازی موثر او نگذاشت ستاره‌های قرمزپوش کاری از پیش ببرند تا بسته ماندن دروازه تیمش و کسب یک امتیاز منجر به ادامه صدرنشینی آبی‌ها در یک رقابت سخت شود.

مرادمند در همان نیمه اول بازی هم نزدیک بود یک اخراجی از تراکتوری‌ها بگیرد که این اتفاق نیفتاد ولی با این حال، عملکرد این مدافع ویژه‌تر از همه آبی‌پوشان در این مسابقه دشوار بود که توانستند صدرنشینی را حفظ کنند.

این مدافع که قبل از مصدومیت آرمین سهرابیان دور از ترکیب بود، با عملکردش حالا شرایط بازگشت این بازیکن آسیب دیده به جمع نفرات اصلی را سخت‌تر از قبل کرده و بعید نیست دوباره در کنار چشمی و سلیمی در بازی بعدی برابر ذوب‌آهن دیده شود.

دیگر خبرها

  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود