Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده مسابقات لیگ پاراتنیس روی میز با معرفی تیمهای برتر کلاس ایستاده بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز ۴ تیم حاضر در کمپ بین المللی شهید عضدی به مصاف حریفان رفتند که در پایان پرونده لیگ پاراتنیس روی میز پس از  ۴۲ مسابقه دوبل و انفرادی با قهرمانی تیم فراسنج بسته شد.

زاگرس دارو گلستان با ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ امتیاز بر سکوی دوم قرار گرفت و لیمون لرستان با ۳.۵ امتیاز به مقام سوم نائل آمد.   در این رقابتها اختلاف امتیاز تیم بهزیستی سیستان و بلوچستان با تیم سوم ۱.۵ امتیاز بود.   مراسم اهدای مدال با حضور مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون، امیر روشنی مشاور عالی فدراسیون، داریوش ضرغام پور ریاست کمیته مسابقات و همچنین حمیدرضاصابری و حمید احسانی مهر عضو هیأت رئیسه فدراسیون و حسین لیاقی ریاست هیأت تنیس روی میز استان گلستان برگزار گردید.   لیگ پاراتنیس روی میز در بخش نشسته به مدت دو روز در سالن شهید هرندی تهران به سرداوری محمد عموییان و  یک روز در کمپ بین المللی شهید عضدی به سرداوری داریوش ضرغامپور پیگیری شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه گذاشت و بر اساس اساسنامه اواخر خرداد را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد. این زمان را به وزارت اعلام کردیم و وزارتخانه باید نظر نهایی را اعلام کند.

پریچهره افزود: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. البته باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

وی درباره کاندیداهای انتخابات گفت: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده بودند که ملاک همان ثبت‌نام‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| تصویری جالب از کلاس درسی که پای فلسطین ایستاده است
  • میلیاردرهای بازنده؛ پاری سن ژرمن و قهرمانی اروپا، دو خط موازی که به هم نمی‌رسند!
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است