Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@04:48:06 GMT

#مهرداد_میناوند‌

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۶۰۹

#مهرداد_میناوند‌

ابتلای مهرداد میناوند و علی انصاریان به بیماری کرونا یکی از خبرهای این روزها بود که بازتاب زیادی پیدا کرد. بخصوص به‌دلیل اینکه مهرداد میناوند شرایط مناسبی ندارد. در کنار آرزو برای سلامتی او و انصاریان و گاهی کری‌خوانی طرفداران پرسپولیس و استقلال، نحوه رسیدگی به میناوند در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و البته خیلی‌ها هم از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌ای که میناوند و انصاریان در آن حضور داشتند، می‌نوشتند:

«‏یک اپلیکیشن ‎میناوند و ‎انصاریان را برای شهرآورد کنار هم قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا یکی به‌خاطر ‎کووید۱۹ در حال احتضار است و دیگری حال بهتری ندارد.۱- آیا قبل از آن برنامه از این دو ‎تست کرونا گرفته شده؟ ۲- چرا هر دو اینقدر دیر به پزشک مراجعه کردند؟ ۳- کی می‌فهمیم مرگ فقط برای همسایه نیست؟»، «‏پاشو مرد بزرگ ما همچنان منتظریم بیایی برای ما طرفداران ‎استقلال کری بخونی»، «‏خاله ۵۰ ساله من، ۵۰ روز پیش با همین شرایط آقای میناوند در عرض یک روز وقتی اکسیژن رسید به 50، فوت کرد»، «‏دو روزه می‌خوام برای میناوند و علی انصاریان چیزی بنویسم ولی دستم به نوشتن نرفت.روزی ۷۰، ۸۰ نفر فوت میکنن و فرق‌شون و مظلومیت شون این‌همه دیده و شنیده نمیشه. کاش خدا کاری کنه برای وضعیت فعلی دنیا. من واقعاً نگران کسایی هستم که دوستشون دارم... چه نزدیکانم و چه میناوندها و انصاریان‌ها»،  «‏کنعانی زادگان دقایقی قبل با حضور در بیمارستان لاله از مهرداد میناوند عیادت کرد. یا خدا. بابا مگه کرونایی عیادت داره؟»، «بیمار کرونایی عیادت نداره. چیه ملت برای خودنمایی همش بالا سر میناوند تو بیمارستانن»، «‏این آمپول‌هایی را که برای سلبریتی‌ها یا فوتبالیست‌های کرونایی پیدا می‌کنن یا پاکسازی ریه که انجام میدن براشون، چون سرشناسن و رسانه‌ای میشه ابتلاشون، چیه و چرا برای مردم عادی انجام نمیدن که با درگیری ریه ۲۰ درصدی از دست نرن؟»، «‌‏میناوند خوب بشه، عکسش با بکهام رو استوری می‌کنه، می‌نویسه من بکهام رو شکست دادم، کرونا که چیزی نبود.»، «‏پزشک مهرداد میناوند هر لحظه و هر وقت که ببینید در حال مصاحبه با یه جا هست و درباره آخرین وضعیت ایشون داره توضیح میده، حتی با سایت‌ها و پیج‌های اینستاگرام پر فالوئر! چرا؟ اصلاً کی به بیمارانش میرسه؟»، «‏امیدوارم حال ‎مهرداد میناوند و ‎علی انصاریان خوب بشه. ولی جدی تو کرونا با علائم کرونا میری برنامه. بعدش هم دکتر بهت میگه برو آزمایش نمیری؟»
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تراکتور و استقلال دیروز در هفته بیست وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

در جریان این بازی برخوردی بین مهرداد محمدی و شجاع خلیل‌زاده پیش آمد که مصدومیت مدافع تراکتور را در پی داشت و او با انتشار یک استوری هم این را نشان داد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902116

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • هاشم بیک زاده: مهرداد پولادی پیراهن مسی را گرفت ولی در نهایت به جواد نکونام رسید / فیلم
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم