Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوید بتونی، دستیار زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با آلاوز شرکت کرد.

دیوید بتونی که در غیاب زین الدین زیدان (مبتلا به ویروس کرونا) هدایت رئال مادرید را در دیدار مقابل آلاوز بر عهده داشت، بعد از پیروزی 4-1 و دلچسب این تیم به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، بتونی گفت:

سزاوار این پیروزی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدا خیلی خوب بازی کردیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم. باید از لحاظ دفاعی هم بسیار منسجم عمل می کردیم، چرا که آلاوز وقتی توپ را در اختیار می گیرد تیم بسیار خوبی است، و تمرکز بالایی دارند و برای توپ می جنگند. من از نحوه بازی تیم بسیار راضی هستم. در مورد تعویض ها می خواستم نظر زیدان را هم بپرسم، چون او سرمربی تیم است و مهم ترین نقش را در تیم دارد.

زیدان از نگرش تیم و نحوه عملکرد بازیکنان بسیار راضی بود. من از طرف زیدان به بازیکنان تبریک گفتم. چیز خاصی نیست. هر بازی داستان متفاوتی دارد. از کسب سه امتیاز و از بابت عملکرد تیم خوشحالم. حالا استراحت می کنیم و برای بازی مقابل لوانته آماده می شویم.

عملکرد ادن هازارد

تصمیم برای تعویض هازارد با وینیسیوس به خاطر این بود که حملات مستقیم بیشتری انجام دهیم. او به مدت 63 دقیقه خوب عمل کرد و سپس تعویض شد. حال هازارد خوب است و تعویض وینیسیوس فقط به خاطر تزریق انرژی بیشتر به تیم بود. ادن طی یک سال و نیم اخیر به علت مصدومیت ها لحظات سختی را سپری کرده و باید نسبت به او صبور باشیم.

حقیقت هم این است که در دنیای فوتبال و به خصوص در رئال مادرید صبوری بسیار سخت است، اما ما باور زیادی به ادن داریم. او امشب عملکرد فوق العاده ای داشت و یک گل و یک پاس گل ثبت کرد. امشب نشانه هایی از بهترین فرم هازارد را شاهد بودیم و کم کم در هر بازی این اتفاق را شاهد خواهیم بود.

اخبار داغ 

تلفات دیدار تراکتور – گل گهر پس از پایان بازی؛ دو بازیکن اخراج شدند! رونمایی مهدی قائدی از جشن تولد لاکچری برای همسرش لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس کریستیانو رونالدو و رد پیشنهاد وزارت گردشگری عربستان گل 96 متری تام کینگ وارد کتاب گینس شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبه‌روی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است