Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@19:07:47 GMT

دی ان ای در کفش قتل را لو داد+ عکس

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۶۷۵

دی ان ای در کفش قتل را لو داد+ عکس

به گزارش رکنا، یکی از ۳ سارق و قاتل پرونده در روز جنایت یک لنگه کفشش هنگام فرار از پایش درآمده و در محل باقی مانده است . ماموران پلیس با بررسی دی ان ای موجود در لنگه کفش توانسته اند جوانی ۱۹ ساله را مرتبط با پرونده سرقت وقتل بازداشت کنند که صاحب این کفش است.

اطلاعات پلیس پنسیلوانیای آمریکا روشن کرد که متهم با همدستی ۲ نفر دیگر قصد داشته تا خودرو کارمند بازنشسته آتش نشانی ویلیامز ۶۵ ساله را بدزدد که سارقان با قربانی درگیر شده و او را به قتل رسانده و خودرواش را به سرقت برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش های پلیس نشان میدهد که فیلم دوربین های مداربسته مستقر در نزدیکی محل جنایت نیز حضور قاتل ۱۹ ساله را که توانسته بود از محل جنایت فرار کند توضیح میدهد با این وجود دی ان ای موجود در لنگه کفش سارق و قاتل راز جنایت هولناکش را فاش کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دی ان ای قتل سرقت اخبار حوادث قتل سارق سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل مرد کرونا زندگی تجاوز آزار شیطانی گروهی قیمت سرقت دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!