Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سه تیم هوادار، استقلال خوزستان و مس کرمان سه تیم 18 امتیازی  در جدول لیگ یک به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار دارند. این هفته یکی از فینال های جذاب لیگ یک در تهرن بین دوتیم هوادار و استقلال خوزستان برگزار می شود جایی که رضا عنایتی سرمربی هوادار باید مقابل آبی های اهواز قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خلیفه اصل سرمربی استقلال خوزستان تلاش کرده بدون حاشیه تیمش را به جمع مدعیان برساند. برنده این مسابقه 6 امتیازی صدرنشین لیگ خواهد شد اما مساوی به سود سایر مدعیان خواهد بود.

در حال حاضر 6 تیم اول جدول شانس صدرنشینی در این هفته دارند. مس کرمان تیم رده سوم جدول به مصاف آرمان گهر رده سیزدهمی خواهد رفت . دربی کرمان هم برای خود حساسیت های زیادی دارد. مس هم نمی خواهد از جمع مدعیان دور شود و آرمان گهر برای حضور در رده های میانی جدول تلاش می کند.

پارس جنوبی جم که روی پله چهارم جدول لیگ ایستاده به مصاف نود ارومیه قعرنشین می رود با این حال نمی توان گفت که شاگردان محمد نصرتی کار راحتی در این مسابقه دارند و اگر غفلت کنند ممکن است  اسیر شگفتی شوند.

فجرسپاسی شیراز تیم پنجم جدول میزبان خیبر خرم آباد است خیبری ها با حضور عبدالله ویسی به دنبال رسیدن به جمع مدعیان هستند اما عبور از تیم جوان و دونده فجرشهید سپاسی کار راحتی نیست. فجری ها خود را به بالای جدول رسانده اند و شاید در روزهای آخر لیگ این مرتبه از مدعیان صعود باشند.

ملوان رده ششمی در رشت به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت تیمی که با پایان رافت در رده هشتم ایستاده است. این دربی گیلانی هم از مسابقات حساس و جذاب هفته خواهد بود. 

رایکا بابل تیم هفتم جدول هم به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت. شاهینی ها روی پله دوازدهم ایستاده اند. نبرد تاکتیکی فراز کمالوند سرمربی شاهین با نادر دست نشان مربی رایکا اهمیت این بازی را در حد لیگ برتر بالا می برد.

سایر مسابقات این هفته نبرد همسایه های جدول است. بادران تهران رده نهمی با استقلال ملاثانی رده دهمی بازی خواهد داشت. خوشه طلایی ساوه رده چهاردهمی با چوکا تالش  در رده پانزدهم بازی دارد. همچنین قشقایی شیراز و گل ریحان نبرد تیم های شانزدهم و هفدهم جدول لیگ یک است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ یک ورزشی هفته یازدهم هوادار استقلال خوزستان ملوان و شاهین شهرداری بوشهر رایکا بابل استقلال خوزستان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید