Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:48:46 GMT

اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۷۹۵

اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال

مربی تیم فوتبال هفت نفره از آغاز دومین مرحله اردوی استعدادیابی این تیم از ۱۳ بهمن و شناسایی بازیکنان برتر جهت اعزام به مسابقات جهانی پرتغال خبر داد.

امین الله مانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دومین و آخرین مرحله اردوی استعدادیابی تیم فوتبال هفت نفره از ۱۳ تا ۱۷ بهمن در زمین چمن طبیعی شیرودی با حضور ۳۵ بازیکن از استانهای مختلف کشور برای انجام کلاس بندی پزشکی و تست فنی برگزار و نفرات برتر جهت دعوت به تیم ملی شناسایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از بین ۷۰ بازیکن دعوت شده به مرحله اول و دوم اردوی استعدادیابی، ۳۰ بازیکن برتر به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

الله مانی با اشاره به اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال گفت: آخرین حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا بود که در جایگاه پنجم قرار گرفت، تلاش بر این است که با شناسایی ۱۴ بازیکن برتر و با ارائه یک برنامه ریزی هدفمند این جایگاه را در مسابقات جهانی پرتغال با قرار گرفتن بر روی سکو ارتقاء ببخشیم. 

وی در خصوص حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین، افزود: مسابقات فوتبال هفت نفره به دلیل عدم تمایل کشور میزبان برگزار نمی شود و مسابقات آن به صورت تک رشته ای در یکی از کشورهای قاره آسیا برگزار خواهد شد.

مربی تیم فوتبال هفت نفره در پایان با بیان این که به دنبال احیا و مطرح کردن این رشته در جهان هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به حذف این رشته از بازیهای پارالمپیک، سعی داریم با کسب سکو و مطرح کردن این رشته در جهان دوباره زمینه های بازگشت فوتبال هفت نفره به پارالمپیک را فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال هفت نفره مسابقات جهانی پرتغال تیم فوتبال هفت نفره فوتبال هفت نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود