Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا قلیلی فریمانی دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان از سال 95، فارغ‌التحصیلانی را وارد آموزش کرد و ما نیز تصمیم گرفتیم تا این فارغ‌التحصیلان را دور هم جمع کرده و تشکلی ویژه را با نام «جمعیت فرهنگیان جوان» برای معلمانی که تازه از دانشگاه فرهنگیان خارج شده و جوان هستند را تشکیل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برنامه‌هایی که برای جمعیت فرهنگیان جوان استان تهران در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به نیازهای آموزش و پرورش، سعی کردیم تا با دوری از مسأله‌های سیاسی و صنفی به مسأله اصلی آموزش و پرورش یعنی «تحول بنیادین» بپردازیم؛ زیرا به اعتقاد ما تحول جز با نیروهای جوان پیشران، اتفاق نمی‌افتد.

قلیلی‌فریمانی ادامه داد: در راستای برنامه‌هایی که در نظر گرفته شد، سامانه «پیگیری مفاسد» را راه‌اندازی کردیم که در این طرح سعی داریم تا مفاسد آموزش و پرورش را شناسایی کنیم؛ همچنین سامانه «پایش زیرنظام‌های آموزش و پرورش» پیش‌بینی کردیم تا بررسی شود که چه تعداد از زیر نظام‌های سند تحول، طبق سند تحول بنیادین پیگیری شده‌اند تا به دنبال راه حل برای این موارد برویم.

دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان استان تهران، با اشاره به اینکه اتفاق‌های خوبی در حال انجام است، بیان کرد: در180 شهرستان، 31 نمایندگی و 1800 نیروی تشکیلاتی داریم. حدود 25 هزار معلم جوان نیز در دو واحد خواهران و برادران به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم تحت دوره‌های آموزشی قرار گرفته‌اند.

انتهای‌پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مفاسد آموزشی دانشگاه فرهنگیان معلمین جوان جمعیت فرهنگیان جوان معلم دانشجو جمعیت فرهنگیان جوان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان