Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:24:47 GMT

مشکل استقلال از نظر پیشکسوت این تیم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۰۶۱

مشکل استقلال از نظر پیشکسوت این تیم

پیشکسوت استقلال می‌گوید هافبک‌های این تیم گل ساز و موقعیت ساز نیستند.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی درباره شکست استقلال مقابل سایپا اظهار کرد: استقلال مثل بازی گذشته در خط دفاعی ناموفق بود. البته همیشه استقلال در خط دفاعی مشکل داشت و ناهماهنگ ظاهر شده بود. استقلالی‌ها در ۸۰ دقیقه خوب نبودند و در ۱۰ دقیقه آخر توانستند توپ را خوب حرکت دهند و بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا در طول بازی مثل این ۱۰ دقیقه بازی نکردند؟ تیم هنوز یک مقدار ناهماهنگ است.

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که استقلال در نبودش لنگ می‌زند/ مدیریت پاسخگوی این ضربه فنی به تیم هست؟

او ادامه داد: تیم هنوز آن تاکتیک خوبی که باید در زمین اجرا کند را ندارد و دلیلش این است که هافبک‌های ما گل ساز و موقعیت ساز نیستند و فقط ۹۰ دقیقه در زمین دویدند و تلاش کردند اما نمی‌توانند برای خط حمله موقعیت سازی کنند. استقلال امروز ۳-۳-۴ بازی کرد اما در هر صورت نتوانست آن شکلی که می‌خواهد به نتیجه برسد.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد سایپا گفت: جوانی این تیم هیچ چیزی از ارزش‌های سایپا کم نمی‌کند. آن‌ها عالی کار کردند و تنها تیمی بودند که در این چند بازی دیدم هم خوب فشار می‌آورد و هم خوب دفاع می‌کند. آن‌ها ۹۰ دقیقه در زمین دویدند و در کار تیمی‌شان هم موفق بودند و حق‌شان بود در این بازی سه امتیاز را کسب کنند.

رشیدی در پاسخ به این سوال که استقلال را با محمود فکری در ادامه راه چگونه می‌بینید، گفت: هیچ تیمی در هیچ بازی برای استقلال یا تیم‌های بالای جدول ساده نیست و تیم‌های پایین جدول می‌توانند برای تیم‌های بالایی خود مشکل ساز شوند. همه می‌گفتند که استقلال سه امتیاز را کسب می‌کند و سه امتیاز این بازی را برای استقلال کنار گذاشته بودند اما دیدید که چه اتفاقی افتاد. استقلال باید خیلی بهتر کار کند و تاکتیک داشته باشد. خط دفاعی باید هماهنگ تر کار کند که متاسفانه تا حالا این هماهنگی به وجود نیامده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی منصور رشیدی استقلال سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟