Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید با قدرت انتقام شکست 2-1 خانگی در بازی رفت را گرفت و به مسیر پیروزی برگشت.
به گزارش آریا، رئال مادرید بعد از سه بازی ناکامی در کسب پیروزی، بالاخره موفق شد در شب درخشش ادن هازارد و کریم بنزما، آلاوز را در هم کوبیده و با 40 امتیاز از 19 بازی جایگاه دوم خود در جدول را تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه `14 پاس پشت دفاع عالی لوکا مودریچ، بنزما را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه نخست این بازیکن را پاچکو و ضربه دوم را به تیر دروازه زد تا تنها یک کرنر از این فرصت طلایی نصیب رئال مادرید شود.
در دقیقه `16 رئال مادرید به گل رسید؛ کرنر ارسالی تونی کروس، کاسمیرو با ضربه سر دروازه آلاوز را در میان نگاه های پاچکو باز کرد. در دقیقه `21 این بار پاس استثنایی دیگری از مودریچ، فرلاند مندی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما مدافع فرانسوی به مانند هموطنش بنزما، قدر این فرصت طلایی را با پاس عرضی بی دقت ندانست. دقیقه `27 نفوذ خوب هازارد از سمت راست به محوطه و ضربه پای چپ فنی او که با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه `41 رئال مادرید به گل دوم رسید و خیال خود را راحت کرد؛ پاس پشت پای زیبای هازارد که تأثیر جزئی روی توپ داشت، نصیب بنزما شد تا او با ضربه ای استادانه توپ را به گوشه بالای دروازه آلاوز بفرستد. در دقیقه `2+45 ادن هازارد بازی خوب خود را با یک گل تکمیل کرد؛ پاس پشت دفاع عالی تونی کروس، ستاره بلژیکی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا با ضربه پای چپ رئال مادرید را 3-0 برنده راهی رختکن کند. در دقیقه `60 آلاوز یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ خطایی که ادر میلیتائو مرتکب شد و ضربه ایستگاهی ارسالی با ضربه سر خوسلو روی سر میلیتائو، به گل اول میزبان تبدیل شد.
در دقیقه `63 ادن هازارد جای خود را به وینیسیوس داد. در دقیقه `70 در حالیکه رئال مادرید دقایقی تحت فشار هم بود، کریم بنزما خیال همه را راحت کرد؛ پاس عالی مودریچ به سمت چپ و فرار تند و تیز مهاجم فرانسوی و در نهایت ضربه بسیار خوبی که به گوشه پایین دروازه فرستاده شد. در دقیقه `77 آلوارو اودریوزولا و ایسکو به جای مارکو آسنسیو و لوکا مودریچ به بازی آمدند. در نهایت رئال مادرید موفق شد پیروزی التیام بخشی کسب کند و به ادامه رقابت های لالیگا امیدوار بماند.

- خط دفاعی میلان به شدت متزلزل و فاجعه بود. نبود هاکان چالهان اوعلو که همیشه نظم بازی را حفظ می کرد، به چشم می خورد. با این حال بازی فوق العاده زیبای آتالانتا هم باید مورد تحسین قرار بگیرد. آن ها با استحقاق پیروز دیدار شدند.
میلان 0-1 آتالانتا | کریستین رومرو دقیقه 26: آتالانتا که دقایقی می شد حملاتش را گسترده کرده بود، در نهایت بر روی ارسال گوسنز و یارگیری ضعیف کالولو، توسط کریستین رومرو که با ضربه سر دروازه روسونری را باز کرد، به گل رسید.
میلان 0-2 آتالانتا | یوزیپ  ایلیچیچ دقیقه 53: خطای همزمان فرانک کسیه و کالولو بر روی ایلیچیچ و پنالتی درستی که داور بازی اعلام کرد. ایلیچیچ پشت توپ ایستاد و با قدرت توپ را به تور دروازه چسباند. دوناروما می توانست مانع گل شدن توپ شود.
میلان 0-3 آتالانتا | دوان زاپاتا دقیقه 77: بر روی یک ضد حمله، سیمون کیائر جا ماند تا دوان زاپاتا از پشت این مدافع دانمارکی حرکت کند و با یک بغل پا، دوناروما را برای سومین بار تسلیم امروز کند.

- منچسترسیتی که تا دقیقه 80 بازی مقابل چلتنهام عقب بود، در عرض سه دقیقه ورق را برگرداند و با گل دقایق پایانی اش کارش را تکمیل کرد و راهی مرحله بعدی جام حذفی انگلیس شد. چلتنهام قصد رقم زدن یک شگفتی بزرگ را داشت و تا دقایق پایانی بازی از میزبان مطرحش پیش بود، اما تعویض های پپ گواردیولا کار خودش را کرد و تیم باتجربه و حرفه ای منچسترسیتی، مطابق انتظار از سد حریف کم نام و نشان و بی تجربه اش عبور کرد و راهی مرحله بعد شد.
چلتنهام 1-0 منچسترسیتی | الفی می (59): اوت دستی بلند بازیکنان چلتنهام با غافلگیری مدافعین سیتی، در دهانه دروازه به الفی می رسید و او نیز دروازه با گشود.
چلتنهام 1-1 منچسترسیتی | فیل فودن (81): دفع توپ ناقص بازیکنان چلتنهام موجب شد ابتکار کار در اختیار سیتی قرار گیرد. توپ به کانسلو رسید و ارسال دقیق او را فیل فودن با فرار از موقعیت آفساید در موقعیتی تک به تک به گل تبدیل کرد.
چلتنهام 1-2 منچسترسیتی | گابریل ژسوس (84): پاس بلند زیبای فرناندینیو به پشت مدافعین چلتنهام به هموطنش رسید و گابریل ژسوس که از موقعیت آفساید فرار کرده بود به راحتی گل برتری تیمش را زد.
چلتنهام 1-3 منچسترسیتی | فران تورس (4+90): پاس در عمق برای گوندوعان با پاس در عرض برای فران تورس همراه شد و او نیز دروازه خالی را گشود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید بنزما هازارد میلان آتالانتا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد

دروازه‌بان رئال مادرید به ادعای بارسلونا پاسخ داد.

طرفداری | دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید برای اولین بار در مورد صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

مهم‌ترین اتفاق ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در استادیوم برنابئو، بدون هیچ تردیدی مربوط به اواسط نیمه اول این مسابقه می‌شود؛ جایی که لامین یامال ضربه‌ای به سمت دروازه رئال مادرید شلیک کرد که لونین آن توپ را برگشت داد. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که آن توپ وارد دروازه رئال مادرید شده و داور گل آنها را دزدیده است. این موضوع حتی باعث شد تا خوان لاپورتا هم در بیانیه‌ای آتشین خواستار بررسی این صحنه شده و در صورت اثبات ادعای آنها این مسابقه دوباره تکرار شود. صحبتی که البته با مخالفت کمیته داوران اسپانیا روبرو شد و آنها گفتند که هیچ تصویر یا فیلمی در اختیار هیچ باشگاهی از جمله بارسلونا قرار نمی‌دهند.

آندری لونین که به همراه یامال یکی از چهره‌های شاخص این مسابقه بود در سوالی در رابطه با اینکه آیا توپ بازیکن بارسلونا از خط رد و گل شده است، صحبت کرد و سکوت‌اش را شکست.

توپ لامین یامال گل شد؟

نه.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد