Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:01:58 GMT

شاخص بورس خراسان ۲۸۸ واحد افت کرد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۴۴۱

شاخص بورس خراسان ۲۸۸ واحد افت کرد

حسین خدادوست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی آذر ماه امسال شاخص کل قیمت بورس یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۱۲۴ واحد بود در حالی این شاخص در دی ماه به یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۱۸ واحد رسید.

وی ادامه داد: در دی ماه امسال یک میلیون و ۹۷۰ هزار سهم به ارزش ۲۷ هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال در بورس استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد به طوری که متوسط ارزش خرید و فروش روزانه هر سهم یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون و ۹۰۴ هزار ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بورس و اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: آمارها حاکی از کاهش معاملات بورس این دو استان در دی ماه نسبت به آذر ماه امسال است به طوری که در آذر ماه سه میلیون و ۲۵۷ هزار سهم به ارزش ۳۵ هزار ۷۸۹ میلیارد ریال معامله شده بود.

وی افزود: حداکثر ۲۵ درصد از معاملات ایستگاه‌های معاملاتی در بازار بورس این دو استان قابلیت گزارش‌گیری و تفکیک دارد، معاملاتی که از طریق بورس خراسان گزارش‌گیری و ثبت می‌شود معاملات غیرآنلاین و حقوقی است که از طریق ایستگاه‌های معاملاتی انجام می شود.

خدادوست ادامه داد: در دی ماه امسال ۲۳۸ ایستگاه معاملاتی مربوط به کارگزاریها در بورس استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ثبت شده‌اند و باقی معاملات به صورت آنلاین انجام گرفته است.

برچسب‌ها صندوق سرمایه گذاری قابل معامله خراسان شمالی بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق سرمایه گذاری قابل معامله خراسان شمالی بورس صندوق سرمایه گذاری قابل معامله خراسان شمالی بورس سازمان بورس و اوراق بهادار اخبار کنکور خراسان شمالی ماه امسال دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون کیفیت هوای ۳ شهر خراسان جنوبی در وضعیت پاک است.

همچنین هم اکنون شاخص کیفی هوا در بیرجند ۲۲، سرایان ۳۴ و حاجی آباد زیرکوه ۳۷ است.

همچنین کیفیت هوای نهبندان با شاخص ۸۲ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم