Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ روزنامه «الرایه» قطر خبر داد «یوسف المساکنی» کاپیتان تیم ملی تونس و ستاره تیم الدحیل به صورت قرضی به مدت یک فصل و نیم با العربی قرارداد امضا کرد و در تمرین تیم حاضر شد.

این روزنامه نوشت: «مدیریت باشگاه العربی هنوز اعلام نکرده است کدام بازیکن از لیست خارج می‌شود ولی این بازیکن مهدی ترابی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مهدی ترابی در پایان فصل گذشته با سر و صدای زیادی از پرسپولیس جدا شد و به تیم العربی پیوست. او در العربی در چند نوبت مصدوم شد و باوجود گلزنی و عملکرد خوب در العربی، نتوانست رضایت هواداران و مدیران باشگاه را جلب کند.

حساب کاربری «قطر فوتبال لایو» هم جدایی ترابی را نتیجه پیوستن المساکنی به العربی دانست و تاکید کرد که این بازیکن نتوانست به دلیل مصدومیت‌های متوالی تاثیر زیادی در العربی داشته باشد. این رسانه عنوان کرد طبق گزارش‌ها، ترابی به پرسپولیس بر می‌گردد.

به این ترتیب ترابی بعد از گذشت یک نیم فصل از العربی جدا می‌شود و در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند با این بازیکن و باشگاه العربی به توافق برسد، ترابی می‌تواند مجدداً به جمع سرخپوشان تهران بازگردد.

در حال حاضر مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی در تیم العربی حضور دارد و به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1087909 برچسب‌ها مهدی ترابی پرسپولیس تهران العربی قطر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس تهران العربی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد

در چند هفته اخیر صحبت‌های زیادی درمورد انتقال جنجالی مهدی ترابی به تراکتور مطرح شده است. حتی برخی مدعی شده‌اند که او با مالک باشگاه تبریزی برای انتقال یک میلیون دلاری به توافق نهایی رسیده است. اتفاقی که حتی سرخپوشان را نیز تحت تاثیر قرار داده بود و هواداران پرسپولیس نیز بابت آن ابراز نگرانی کرده و از رضا درویش خواستار تمدید قرارداد سریع‌تر ترابی شدند. اما در این ارتباط از نزدیکان ترابی شنیدیم که او هفته‌هایی که بابت مسائل مالی تیمش گلایه داشت به خاطر حمایت از یک‌سری از همبازیانش بود و بیشتر قصدش این بود که باشگاه پرسپولیس را برای پرداختی به این دسته از همبازیانش تحت فشار قرار دهد.

در همین چند هفته نیز اطرافیان مالک باشگاه تراکتور فرصت را غنیمت شمرده و به ترابی پیشنهادات وسوسه‌انگیزی را ارائه کردند. اگرچه ترابی تحت تاثیر این پیشنهادات قرار گرفته بود اما اطرافیانش به وی هشدار دادند که ممکن است باز هم از ترک پرسپولیس (اتفاقی که پیش از این با رفتن ترابی به العربی قطر رخ داده بود) پشیمان شود که در آن صورت دیگر راه بازگشت نخواهد داشت. با ادعای یکی از اطرافیان ترابی او پیشنهاد باشگاه تراکتور را رد کرده و تاکید داشته که دوست دارد در پرسپولیس بماند و به نوعی فوتبالش را در همین تیم به اتمام برساند. اگرچه او از پست بازی‌اش در دیدارهای اخیر رضایت نداشته اما در تلاش است که بتواند همچنان یکی از ارکان اصلی پرسپولیس باشد. ناگفته نماند ایجنت ترابی در مذاکرات اخیرش با باشگاه پرسپولیس تاکید داشته که باید رقم پرداختی را افزایش دهند، چراکه او در یکی دو سال گذشته دریافتی خوبی از تیمش نداشته، در حالی که برخی از همبازیانش در تیم ملی چند برابر او در باشگاه داخلی‌شان دستمزد گرفته‌اند

کد خبر 850254 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد! + عکس
  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد