Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@11:35:50 GMT

دادوستد ۲۳۶۵۷ هزار میلیارد ریالی بورس

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۵۶۴

بیش از ۲۳۶۵۷ هزار میلیارد ریال انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال طی ۲۰۴ روز معاملاتی، در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.

از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد 1968میلیارد و 550میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش 23657هزار و 211یلیارد ریال در بیش از 325میلیون و 812هزار و 700دفعه طی 204 روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که تعداد 70میلیارد و 492میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 1525هزار و 499میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با 671هزار و 78واحد افزایش، معادل 131درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و 183هزار و 978واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با 177هزار و 80واحد افزایش، معادل 145درصد رشد کرد و رقم 433هزار و 131واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با 476هزار و 341واحد افزایش در این مدت به رقم 842هزار و 72واحد و شاخص بازار دوم با 2 میلیون و 479هزار و 496واحد رشد به عدد 2 میلیون و 370هزار و 687واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با 132درصد افزایش و شاخص بازار دوم با 2179درصد رشد همراه شدند.

 

 

تسنیم/

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000M3v

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بازارنیوز اوراق بهادار شاخص بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۱۰۴.۷۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۷۸۱ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۵,۵۶۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۱۱۳.۲۳۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۶۱۴,۷۴۰.۹۴۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750633

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص