Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سومریه نیوز، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد در درگیری های خشونت آمیز میان نیروهای حشد شعبی و "داعش" در استان صلاح الدین در شمال عراق ۱۱ نیروی حشد شعبی از جمله أبو علیاء الحسیناوی از رهبران حشد به شهادت رسیدند.

همچنین در این درگیری ۸ نیروی حشد شعبی زخمی شدند.

تیپ ۲۲ حشد شعبی عراق در عملیات علیه بقایای تروریسم و مقابله با حمله شبانه داعش در استان صلاح الدین موفق شد تروریست‌ها را به محاصره درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف الفتح عراق نیز ضمن تسلیت به خاطر شهادت اعضای حشد شعبی در بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر عناصر حشد موفق شدن حماسه ای از پیروزی و مقاومت را رقم بزنند. بار دیگر گروه تروریستی داعش به خاک میهن عزیزمان حمله کردو این بار هم مثل همیشه با مقاومت نیروهای شجاع عراقی روبرو شد.

در پی انفجارهای انتحاری در بغداد ارتش عراق عملیات ضد تروریسم موسوم به "ثأر الشهدا" را آغاز کرده تا بقایای داعش را به طور کامل پاکسازی کند.

310 310

کد خبر 1479284

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عراق حشدالشعبی داعش حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش