Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: یکی از مشکلات این منطقه موضوع یارانه سوخت به پروازهای کارگو(باری خارجی) است که تلاش می کنیم تا این موضوع برطرف شود.

علیرضا عباسی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این منطقه از ظرفیت‌هایی برخوردار است که برخی از آنها برای رونق هر چه بیشتر نیازمند حمایت مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: یکی از این موارد یارانه سوخت است که این یارانه به بخش مسافری داده می‌شود اما بخش کارگو که ازنظر اقتصادی  برای منطقه و کشور می‌تواند سودآور باشد از آن بی بهره است.

عباسی گفت: در این بین مجلس با اصلاح و یا وضع قوانین جدید در راستای رفع موانع تولید و تسهیلگری می‌تواند اقدامات خوبی را انجام دهد که ما نیز تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا این مشکل در پیام مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی علیرضا عباسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد