Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:47:46 GMT

واعظی پاسخ حدادعادل را داد: اقتصاددان نیستی!

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۹۲۸۳

واعظی پاسخ حدادعادل را داد: اقتصاددان نیستی!

به گزارش جماران؛ به نقل از برنا، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: حداد عادل دوست عزیز من است و برای او احترام قائلم اما او را به عنوان یک اقتصاددان نمی شناسم.

حدادعادل هفته گذشته در همایش روسا و دبیران استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت «مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰ دولتی از جنس مجلس داشته باشیم» و مدعی شده بود که «بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند»

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، درباره اظهارات اخیر حدادعادل گفت: هیچ اقتصاددانی چنین حرفی را تایید نمی کند، حداد عادل دوست عزیز من است و برای او احترام قائلم اما او را به عنوان یک اقتصاددان نمی شناسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانیکه شرایط بین المللی تغییر پیدا کرده و فشارها از ایران کاسته شده و شخصی از همان اوایل کاندیداتوری خود اعلام داشته که به برجام باز می گردد و سیاست های ترامپ را محکوم می کند، مشخص است که این گونه مسایل بر شرایط کشور تاثیرگذار است و انتظارات مثبت در کشور بوجود می آید.

او ادامه داد: مردم ما فهیم هستند و این مسایل را درک می کنند، از 4 نوامبر تاکنون که انتخابات امریکا انجام شده صادرات نفتی و غیر نفتی کشور روان تر شده است و ارز بیشتری وارد کشور شده همچنین ایران امکان دسترسی به پول های مسدود شده خود را یافته است. در شرایطی که ارز بیشتری وارد کشور شده و بانک مرکزی به منابع ارزی بیشتری دسترسی دارد بازار به سمت تعادل می‌رود. به دنبال این هستیم که ارز به تعادل برسد این موضوع اصلا سیاسی نیست. این که دوستان می خواهند هر چیزی را سیاسی کنند جفا در حق دولت است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 نرخ ارز محمود واعظی حدادعادل غلامعلی حدادعادل انتخابات 1400 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود، پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌های ۵ و ۶ مگاهرتز را ندارند.  به عبارتی، تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌کنند، نهایت ۵۰۰ هزار تن است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرارداد‌هایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود، برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت، چون رضایت مردم در اولویت ماست.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیاز‌های کشور در سال ۱۴۰۳ تامین شود.

گفتنی است، مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است.  

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد