Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور ناجا گفت: در ایام بحرانی کرونا شاهد کاهش ۵۰درصدی تردد‌ها و کاهش ۳۸درصدی تصادفات هستیم. خبرگزاری میزان- سردار سید کمال هادیانفر در همایش پلیس راهور ناجا که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: امروز افتخار میزبانی از وزیر بهداشت را داریم و همکاران ما در استان‌ها نیز به صورت ویدیو کنفرانس همراه ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای سلامتی همه کارکنان سلامت و نیروی انتظامی دعا می‌کنیم و امیدواریم زودتر این بیماری از جهان محو شود.

این مقام ارشد انتظامی  درباره عملکرد پلیس راهور در بحران کرونا ادامه داد: ۴ راهبرد اصلی در مدیریت و مهار این بیماری مطرح شده است. تاکید بر آزمایش، جداسازی مبتلایان، توسعه و ترویج بهداشت، اعمال محدودیت‌ها بود که با مدیریت وزیر بهداشت انجام شد.

سردار هادیانفر بیان کرد: در سه مرحله، اعمال محدودیت‌ها انجام شد. اولین مرحله در ایام نوروز۹۹، که ۷هزار نیرو ما خدمت رسانی کردند، دومین مرحله در آبان ماه با هزار تیم و مرحله سوم در آذر و دی ماه اجرا شد که با ۱۰هزار نیروی پلیس و با استفاده از دوربین‌ها انجام شد.

وی افزود: در طرح محدودیت‌های ترددی، در شهر‌های قرمز۹۴درصد، نارنجی ۵۱ و تردد شبانه۵۲ درصد  از متخلفان اعمال قانون شده اند. همچنین شاهد ۵۰درصدی تردد‌ها در کشور بودیم.

این مقام ارشد انتظامی درباره تصادفات ادامه داد: در در ده ماهه سال جاری، ۱۶درصد کاهش جانباختگان،۲۲ درصد کاهش جرحی، ۳۸ درصد کاهش خسارتی و در مجموع ۳۶درصد  در تصادفات کاهش داشتیم.

رییس پلیس راهور گفت: دکتر نمکی در سخت‌ترین شرایط ایستادگی کردند و این بحران را مدیریت کردند. من از همه عزیزان  کادر درمان نهایت سپاسگزاری را دارم.

بیشتر بخوانید: کشف ۳۰۰ کیلو کابل برق فشار قوی
انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور پلیس امنیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس امنیت پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور برای توقیف خودرو‌های دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد، نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این خودرو‌ها اقدام می‌کنند.
علی اصغر زارع افزود: هرگونه تغییر در وضعیت خودرو از جمله افزایش یا کاهش ارتفاع موجب برهم خوردن حالت آیرودینامیک وسیله نقلیه می‌شود و آن را از حالت استاندارد خارج می‌کند.
وی افزود: با این تغییر ظاهری در مواقع توقف و تغییر مسیر، علاوه بر سیستم تعلیق، سیستم ترمز خودرو به‌خوبی عمل نمی‌کند و باعث بروز تصادف می‌شود و علاوه براعمال قانون خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود و بعد از بازگشت به وضعیت قبل اجازه تردد دارد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: افرادی که از چراغ‌های رنگی یا نور زنون نیز استفاده می‌کنند جریمه می‌شوند، زیرا استفاده از این نوع چراغ‌ها و نور‌ها باعث آزار و اذیت دیگر کاربران ترافیکی به ویژه آنهایی که از عینک استفاده می‌کنند و آن دسته افراد که مشکل بینایی در شب دارند می‌شود، همچنین باعث خیره شدن چشم و اختلال در بینایی عابر پیاده می‌شود.
سرهنگ زارع همچنین با اشاره به تخلف شیشه دودی گفت: داخل خودرو لازم است واضح پیدا باشد، نصب هر‌گونه برچسب بر شیشه و بدنه وسیله نقلیه خلاف قانون است، البته خودرو‌هایی که از کارخانه شیشه‌رنگی دارند از این قاعده مستثنی هستند.
وی افزود: کارشناسی‌های ترافیکی بعد از تصادفات به این نکته اشاره کرده است که افرادی که شیشه‌های خودرو را دودی می‌کنند در مواقع تاریکی یا برودت هوا برای دید مناسب به مشکل می‌خورند، زیرا راننده با نداشتن دید کافی و مناسب به محیط اطراف خود اشراف ندارد و باعث بروز تصادفات احتمالی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها