Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند-1 تاکید کرد که با توجه به قدمت 50 ساله این مجموعه، اکنون بسیاری از قطعات و تجهیزات از تولید داخل تامین می‌شود.
علی‌محمد پوررضا در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به فعالیت‌های شرکت پالایش گاز بیدبلند-1 به خبرنگار شانا گفت: این پالایشگاه روزانه حدود 16 میلیون متر مکعب گاز دریافت و به خط لوله یکم سراسری ارسال می‌کند که برای مصرف در کشور در بخش‌های صنعتی، تجاری و خانگی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 50 سال از عمر تاسیس پالایشگاه گاز بیدبلند-1 می‌گذرد، درباره آمادگی این مجموعه برای تولید حداکثری در فصل سرما، اظهار کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه طبق برنامه‌ریزی در فصل تابستان انجام می‌شود و ما اکنون برای دریافت گاز آمادگی صد در صدی داریم و در صورتی هم که نیاز باشد خوراک بیشتری در اختیار پالایشگاه قرار گیرد این آمادگی وجود دارد که با ظرفیت بیشتری گاز را تامین کنیم.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند-1 همچنین با تاکید براینکه شیوع ویروس کرونا تولید و فعالیت این مجموعه را متوقف نکرده است، گفت: ما برای مدیریت فعالیت‌ها برنامه‌ریزی کردیم که در انجام تعمیرات هم تجمع جمعیت نشود و کارها در زمان‌های مختلف انجام شود.
پوررضا تصریح کرد: اقدام‌های پیشگیرانه و کنترل‌های پزشکی که برای جلوگیری از عوارض کرونایی نیز به دقت انجام می‌شود و این موضوع وقفه‌ و تاثیر منفی در کار پالایشگاه نداشته است.
وی با اشاره به شعار نمایشگاه امسال با عنوان «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی»، اظهار کرد: پالایشگاه بیدبلند یکی از پیشتازان استفاده از توانمندی داخلی است و با توجه به اینکه در ساخت آن از فناوری‌های قدیمی استفاده شده همسو با به روزآمد کردن خود از علم و صنعت روز صنعت گاز عقب نمانده و نیاز به بازآوری خود را با تکیه بر تولید داخل رفع کرده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند-1 یادآور شد: ما با تشکیل کارگروه‌های کارشناسی و کمیته‌های مختلف خود کفایی، منابع داخلی را شناسایی و نیازسنجی کردیم و همه اقلام مورد نیاز را به‌ویژه در زمینه مواد شیمیایی، کاتالیست‌ها، قطعات پمپ‌ها، توربین‌ها و مکانیکال از تولید داخل تهیه کردیم که تاکنون نتایج خوبی هم داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت پالایش گاز بیدبلند 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

به گفته او، با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد