Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی از شهادت فرمانده تیپ ۲۲ الحشد به همراه تعدادی از نیروهای این سازمان به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «بغداد الیوم»، در حمله شبانه گروهک تروریستی داعش به استان صلاح الدین، نیروهای الحشد الشعبی به ایستادگی پرداختند.

 

اداره کل اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد: در این حمله، سه نیروی الحشد الشعبی از جمله « ابو علیاء الحسناوی» فرمانده تیپ ۲۲ الحشد الشعبی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک منبع امنیتی در این باره گفت: عناصر گروهک تروریستی داعش به مرکز ایست و بازرسی لشکر 22 الحشد الشعبی در منطقه حمرین در استان صلاح الدین حمله کردند.

 

در این حمله دو نفر دیگر از اعضای الحشد الشعبی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر زخمی شدند.

 

در همین راستا، العالم گزارش داد: در این درگیری‌ها که چند ساعت به طول انجامید ۱۱ تن از نیروهای الحشد الشعبی شهید و ۱۰ تن دیگر مجروح شدند. همچنین ۱۸ تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: صلاح الدین حمله داعش الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد

علی یرلیکایا، وزیر کشور ترکیه در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که مقامات این کشور ۴۱ نفر را که مظنون به ارتباط با داعش بودند دستگیر کرده‌اند.

به گزارش رویترز، این افراد در عملیاتی سراسری در ۱۲ استان ترکیه بازداشت شده‌اند. 

پیش از این، پلیس ترکیه در روز دوشنبه اعلام کرد که هشت نفر را به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش دستگیر کرده و تعداد کل بازداشت‌ها در یک هفته را به بیش از ۱۰۰ نفر رسانده است.

مقامات تاکنون از شفاف‌سازی در خصوص ملیت افراد دستگیر شده، خودداری کرده‌اند. 

سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه می‌گوید مظنونان قصد داشتند در تظاهرات روز کارگر که قرار است امروز در استانبول برگزار شود، عملیات بمب‌گذاری انجام دهند.

گفتنی است، ترکیه پس از حمله تروریستی به کلیسای استانبول و حمله به یک سالن کنسرت در روسیه که نزدیک به ۱۵۰ کشته بر جای گذاشت، عملیات علیه داعش را تشدید کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل داعش

دیگر خبرها

  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه