Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری گفت: تعداد زیادی از همکاران ما در دوره کرونا فوت کردند. این نشان صداقت پلیس است که در تمام عرصه‌ها به مردم خدمت می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری صبح امروز در همایشی در ستاد راهور نیروی انتظامی با بیان اینکه کادر درمان در مدت ۱۱ ماهه از شیوع کرونا، مجاهدانه مشغول خدمت به مردم بودند، اظهار کرد: باید در هر عرصه از خادمان به مردم قدردانی کنیم، انصافاً عزیزان کادر بهداشتی با وجود مسائلی همچون تحریمها، مجاهدانه و مخلصانه پای کار ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه همکاران انتظامی در سراسر کشور پیشتاز بوده و به یاری کادر درمان شتافتند، افزود: نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه شیوع ویروس کرونا، آمادگی خود را اعلام کرد و با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت اقدامات خود را انجام دادیم.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که نیرو‌های مسلح به این قضیه ورود پیدا کنند همچنین امکانات آن‌ها نیز در اختیار کادر درمان و مردم قرار بگیرد. از روز‌های نخست مشکلی درباره هجوم بیماران به بیمارستان‌ها وجود داشت که همکاران بنده نقش موثری در نظم اولیه داشتند، در همان روز‌های نخست تجهیزات کاملی برای مقابله با ویروس کرونا نداشتیم و این کار به مرور انجام شد.

اشتری ادامه داد: در وهله بعد معاندان در فضای مجازی اذهان عمومی را تشویش کردند، مردم در همان روز‌های نخست دچار تشویش و نگرانی بودند که پلیس فتا، تارنما‌هایی که باعث نگرانی مردم شده بودند را شناسایی و با متخلفان برخورد کرد همچنین در روز‌های نخست شیوع کرونا لوازم بهداشتی مانند ماسک احتکار می‌شد که در این عرصه نیز پلیس ورود پیدا کرد و با هماهنگی مقام قضائی و دانشگاه علوم پزشکی اقلام مکشوفه در اختیار مردم قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی، بحث فاصله‌گذاری اجتماعی مردم شد، در نوروز محدودیت‌هایی برای سفر‌ها صورت گرفت که در آن مقطع نیز همکاران بنده بر اساس مصوبات از سفر‌ها جلوگیری کردند البته انصافاً نیز به توصیه‌ها توجه داشتند.

وی با بیان اینکه تمام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بدون تنش اجرا شد، خاطرنشان کرد: مردم به پلیس اعتماد کردند، در برخی از روز‌های ایام نوروز، تا ۷۰ درصد کاهش سفر‌ها روی داد، روز ۱۳ فروردین یکی از روز‌های ماندگار و نماد هماهنگی مردم و دستگاه‌ها بود. در آن روز با بالگرد از تهران بازدیدی داشتیم، در این بازدید حتی یک مکان را ندیدیم که مردم در آن اتراق کرده و مشغول تفریح باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ظرفیت مراکز درمانی نیروی انتظامی نیز در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و به هیچ عنوان تفاوتی وجود نداشت که بیمار مراجعه‌کننده به مراکز درمانی نیروی انتظامی از کادر این نیرو یا مردم عادی باشند، افزود: در این مقطع نیز خدمات‌دهی خود را بیشتر کردیم.

اشتری با بیان اینکه در بحث اصناف پلیس اماکن ما با تمام صنوف در ارتباط بود، گفت: از یکم آذر نیز با تصویب اجرای محدودیت تردد بین‌شهری و شبانه، اقدامات خود را بلافاصله انجام دادیم.

رئیس پلیس کشور با اشاره به حضور پلیس در هزار و ۹۵۸ نقطه در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر ماه، ابراز امیدواری کرد که این بیماری هرچه زودتر از کشور خارج شود و اظهار کرد: تا زمان لازم، در خدمت کادر درمان خواهیم بود، تعداد زیادی از همکاران ما در ایام کرونا به رحمت خدا رفتند که برای خانواده‌های آن‌ها آرزوی صبر دارم و این نشان صداقت پلیس است که در تمام عرصه‌ها به مردم خدمت می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی سردار اشتری نیروی انتظامی نیروی انتظامی روز های نخست کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات