Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما نیازمند انسان‌های اخلاق محور هستیم.

به گزارش برنا، سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی‌المپیک در آغاز چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که امروز در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است با اشاره به جام «ارجان» که در کلیپی در مجمع نمایش داده شد، اظهار کرد: نقطه آغاز ورزش قهرمانی و پهلوانی و همگانی در ایران بوده و جام ارجان در بهبهان کشف شده که گویای این مطلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌توانیم با احیای این جام و معرفی آن تصویر جدیدی از تاریخ ایران را به نمایش بگذاریم.

رئیس کمیته ملی المپیک با طرح این سوال که مسئله امروز ورزش ما چیست؟ گفت: هر کسی پاسخی به این سوال دارد، برخی مسایل مالی را مسئله می‌دانند، برخی به تجهیزات اشاره می‌کنند، برخی توسعه نیافتگی تاریخی را عنوان می‌کنند، شاید هم برخی به مسایل مدیریتی اشاره کنند.

صالحی امیری افزود: نیاز اساسی ورزش را انسان‌های توسعه یافته می دانم، این افراد رهبری را به جای حاکمیت بر می‌گزینند. انسان توسعه یافته در متن جامعه زیست می‌کند، نوبت خود را از جامعه می‌داند و خود را تافته جدا بافته نمی‌داند. ما نیازمند انسان‌های اخلاق محور هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صالحی امیری کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است