Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد لقمانیان کارگردان برنامه «شوخی شوخی» بیان کرد که این برنامه مدلی از یک تاکشو است که این بار به جای سلبریتی‌ها، عروسک‌ها در آن حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد لقمانیان کارگردان و طراح «شوخی شوخی» درباره ایده این برنامه که از شب گذشته چهارم بهمن روی آنتن شبکه سه رفته است بیان کرد: «شوخی شوخی» همانطور که اسم آن مشخص است نگاهی طنز به موضوعات دارد و ما در برنامه درباره مسائل و معضلات اجتماعی و زیست محیطی صحبت می‌کنیم و به شوخی با آنها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معضلات اجتماعی و محیط زیست دو محور اصلی برنامه هستند در حوزه محیط زیست روی این تاکید می‌شود که در محیط زیست سالم، زندگی و رفتار اجتماعی ما هم سالم‌تر است.

این عروسک گردان و صداپیشه درباره این برنامه که با اجرای عبدالله روا پخش می‌شود و رویکرد آن توضیح داد: این برنامه حدود ۲۰ دقیقه است و می‌توان گفت «شوخی شوخی» یک تاکشو عروسکی است که سعی کردیم با طراحی خودمان باشد و به همین دلیل برای این تاکشو سراغ عروسک‌ها رفتیم نه سلبریتی ها.

وی درباره حضور عروسک‌ها در این مجموعه نیز بیان کرد: کار با عروسک در جهان هم بسیار سخت است با این حال در همین مجموعه حدود ۴۰ عروسک داریم که هیچیک از آنها ما به ازا ندارند و همه طراحی شده‌اند.

لقمانیان که پیش از این با عروسک لقمه در فضای مجازی شناخته شده بود درباره فضای تلویزیون نسبت به نقدهای اجتماعی بیان کرد: بالاخره هر فضایی مقتضیات خاص خودش را دارد با این حال شبکه سه از ما خواست خودسانسوری نکنیم و مشاورانی هم در برنامه داریم که با ما همراهی دارند.

وی در پایان درباره کمتر شدن تولید ویدئوهای عروسک لقمه در فضای مجازی نیز گفت: حدود پنج ماه درگیر پیش تولید این مجموعه بودیم که از امشب روی آنتن می‌رود و احتمالاً پس از این بیشتر بتوانم دوباره سراغ ساخت ویدئوهایی برای لقمه شوم.

مجموعه نمایشی «شوخی شوخی» به تهیه کنندگی محمد ابوالحسنی پخش خود را از چهارم بهمن در شبکه سه آغاز کرده است و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

ابوالحسنی پیش از این مجموعه «دیرین دیرین» را تهیه کنندگی کرده است.

انتهای پیام/

منبع:مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: شوخی شوخی عروسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری

قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

دیگر خبرها

  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری