Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند اعدام‌های فدرال آمریکا که در سال ۲۰۲۰ از سر گرفته شد، ۴۹ زندانی را در صف اعدام قرار داده است. خبرگزاری میزان – اگرچه دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا به پایان رسید، ۴۹ زندانی آمریکایی همچنان در صف اعدام فدرال قرار دارند.   به گزارش «گاردین»، پس از عجله دولت «دونالد ترامپ» برای اجرای ۱۳ حکم اعدام فدرال در ۶ ماه آخر حضورش در کاخ سفید، اکنون ۴۹ زندانی آمریکایی در صف اعدام فدرال قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس مرکز اطلاعات مجازات اعدام آمریکا، از ۴۹ زندانی که همچنان در صف اعدام فدرال قرار دارند، ۲۱ نفر سفیدپوست، ۲۰ نفر سیاهپوست، ۷ نفر لاتین تبار و یک نفر آسیایی هستند. بیشتر بخوانید:  چند نکته درباره اجرای اعدام‌های فدرال در آمریکا  رشته اعدام‌های فدرال در روز‌های پر آشوب آمریکا در حالی که درخواست‌ها از «جو بایدن»، رییس جمهور آمریکا برای توقف روند اعدام فدرال افزایش یافته، وی تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده و خود یا تیم وی اظهارنظری در این مورد نداشته است.   اعدام‌های فدرال در آمریکا از تابستان ۲۰۲۰ پس از وقفه‌ای ۱۷ ساله از سر گرفته شد.   تعداد اعدام‌های فدرال در سال ۲۰۲۰ پس از این تغییر رویکرد به رقم ۱۰ رسید.
۷ مورد از اعدام‌های انجام شده نیز در واپسین روزهای ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، رخ داد که اقدامی بی سابقه بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل اعدام در آمریکا حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اعدام فدرال حوادث بین الملل اعدام در آمریکا حقوق بشر اعدام های فدرال صف اعدام فدرال ۴۹ زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسلان جنوبی، امروز پنجم اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، است.

پنجه‌ی عقاب، عنوان عملیاتی متجاوزانه به خاک ایران اسلامی که قرار بود برای آمریکا پُر از دستاورد باشد، اما تبدیل شد به کابوسی تمام ناشدنی.

امسال مردم در شرایطی چهل و چهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را گرامی داشتند که عملیات تنبیهی وعده صادق جِراحتی دیگر شده است بر پیکر ظلم و استبداد.

                                                                                کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا